  • 1. Data: 2008-10-24 17:26:01
    Temat: Polbank i Nordea
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Kusza mnie swoja lokata i 100%gwarancja.Ale jest problem,popatrzylem na
    strone BFG i ich nie znalazlem.
    Zle patrze czy jakby co bede musial jechac do Grecji?

    Nordea tez mnie kusi ale musze zakladac kilka kont zeby wplacic max 10
    kz na lokate.Konta pewnie platne i inne gwiazdki w umowie?

  • 2. Data: 2008-10-24 17:32:47
    Temat: Re: Polbank i Nordea
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    kuba wrote:
> [...]
    >
    > Nordea tez mnie kusi ale musze zakladac kilka kont zeby wplacic max 10
    > kz na lokate.Konta pewnie platne i inne gwiazdki w umowie?

    naprawde te 1.5% to przy kasie jaka mam, nie jest mala, nie jest duza jest
    smieszna roznica na te kilka mc - na jedna dobra kolacje. Zakladac 10 kont i
    pozniej sie z tym babrac? Nie, dziekuje. Kilka wiarygodnych bankow ma po 8.5%.
    BGZ, BOS moze nie duze ale w BOS czesc idzie na ochrone srodowiska, nie warto
    pomoc polskim rysiom?

  • 3. Data: 2008-10-24 21:53:55
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 19:32:47 +0200, Papkin napisał(a):

    > w BOS czesc idzie na ochrone srodowiska, nie warto
    > pomoc polskim rysiom?

    Fakt. Jak się straci wszystkie oszczędności, to przynajmniej pozostanie
    poczucie spełnienia dobrego uczynku ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2008-10-25 08:07:13
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 24 Paź, 19:26, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nordea tez mnie kusi ale musze zakladac kilka kont zeby wplacic max 10
    > kz na lokate.Konta pewnie platne i inne gwiazdki w umowie?

    Z tego co wiem to Polbank jest oddziałem banku greckiego na prawie
    greckim, a przy okienku powołują się na stanowisko Ministra |Finansów
    a nie na konktertną Ustawę czyli wygłąda to na deklarację polityczną w
    końcu też mają demokrację i system parlamentarny. Odnośnie Nordeii to
    jak widzę ostatnio posiadanie kilku kont może się przydać do szybkiego
    transferu nawet małych zasobów :))

  • 5. Data: 2008-10-25 10:49:18
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):
    > nie warto ppomoc polskim rysiom?

    Masz na myśli panów dyrektorów ?

  • 6. Data: 2008-10-25 10:58:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Zbigniew Demidowicz wrote:

    > Masz na myśli panów dyrektorów ?

    a w ktorym banku nie ma dyrektorow?

  • 7. Data: 2008-10-25 11:08:19
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > a w ktorym banku nie ma dyrektorow?

    Jeśli to cię interesuje, odpowiadam: Nie wiem, bo tego nie badałem ;)

  • 8. Data: 2008-10-25 11:22:33
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Papkin pisze:

    > Kilka wiarygodnych
    > bankow ma po 8.5%. BGZ, BOS moze nie duze ale w BOS czesc idzie na
    > ochrone srodowiska, nie warto pomoc polskim rysiom?

    Z tymi rysiami to chyba cos nie tak.Wczoraj zastopowalem tv i
    przeczytamem co pisza drobnym druczkiem.Nie jest to lokata tylko jakis
    nieobelkowany fundusz.No i minimalna kwota to 2 miliony.Maja jakas
    lokate ale z bockiem na 9 miesiecy na 8,25.Troche za dlugo.

    Kusi BGZ z 8,5% i kontem internetowym.Problem tylko w tym ze jest do
    konca pazdziernika.Raczej nie wyrobie sie z zalozeniem konta.Musialbym
    wybrac hasla jednorazowe (poczta).Token maja ale jakis przedpotopowy i
    za 50 zl/rok.

  • 9. Data: 2008-10-25 12:19:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Papkin" 490206cd$...@n...home.net.pl

    > BGZ, BOS moze nie duze ale w BOS czesc idzie na ochrone srodowiska, nie warto pomoc
    polskim rysiom?

    Hm... A ja myślałem, że Rydzykowi Tadek na imię, nie Rysiek...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-10-25 12:34:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesli chodzi o dyrektorów oddziałów, to w niektórych nie ma.
    JaC

    -----