eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Date: Mon, 27 Oct 2014 09:23:55 +0100

    > Ale ktora karte? Kodow jednorazowych "TAN" czy karte debetowa?
    > Od razu zaznaczam, ze NIE MAM KARTY KREDYTOWEJ!

    DEBETOWĄ!!!

    > Czy karte debetowa w ogole da sie wykorzystac do placenia przez Internet?

    Większość się da. Nie mam karty DB, ale pewnie też można.

    > (Inna sprawa, ze nie przypominam sobie takiej sytuacji aby ktokolwiek kiedykolwiek
    mial szanse zrobic zdjecie mojej karcie TAN... mimo wszystko takie wytlumaczenie
    wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne przy obecnej mojej wiedzy ogolnej,
    ewentualnie prosze Szanownych Panstwa o podsuniecie mi innego mozliwego scenariusza,
    z gory dziekuje!)

    Karta TAN nie ma z tym nic wspólnego. Musisz zastrzec kartę debetową.
    Ktoś poznał dane z twojej karty.
    Na przyszłość radzę chociaż zdrapać z karty CVV