eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Data: 2014-10-27 15:17:38
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 02:24:50 -0700 (PDT), v...@g...com
    napisał(a):

    > Jak sprawdzic czy akurat z moja z mojego banku da sie lub nie?

    Zeznać na grupie jaki to bank, może ktoś się odezwie i powie.
    Albo zadzwonić na infolinię banku.

    > Jak to sie robi? Czy ja tez moge tak placic ale uczciwie SWOJA karta?

    Oczywiście (cały czas przy założeniu że kwestionowana operacja na koncie
    jest operacją pochodzącą z karty).
    Jeśli - excusez le mot - złodziejowi się udało, to dlaczego Tobie
    miałoby się nie udać?
    Ale tak na marginesie - mam nadzieję, że w TEJ chwili TA karta już jest
    zastrzezona?

    > (Poniewaz logowanie sie do konta internetowego banku, podawanie tych kodow TAN jest
    delikatnie mowiac... upierdliwe)

    Płatność kartą to podanie imienia, nazwiska, 16 cyfr numeru karty, daty
    ważności i (przeważnie) trzycyfrowego kodu CVV.
    Jeśli do karty włączony jest 3D Secure, to dodatkowo przyjdzie SMS i
    trzeba będzie wklepać kod z SMS-a. Więc nie wiem co jest bardziej
    upierdliwe :)

    (BTW - nie wiem czy do debetówek też jest 3D Secure.)

    > A czy chociaz mozna ich jakos zmusic aby podali szczegoly operacji umozliwiajace
    zidentyfikowanie tego kto to zrobil?
    > Jakies IP wraz z dokladnymi danymi technicznymi?

    Bank nie ma takich wiadomości. To lezy w gestii kontrahenta który
    wystawił takie obciążenie - w tym przypadku portalu randkowego. To z
    nimi trzeba by się kontaktowac.

    > Przyznam, ze owo dwiescie zlotych ma dla mnie dalece mniejsza wage niz to aby
    poznac komu moge ufac a komu nie... :(

    O?
    Jesli masz więcej niż jednego kandydata do tego fraudu, to szczerze
    współczuję...

    --
    Imka