eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Data: 2014-10-27 10:24:50
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 27, 2014 9:46:13 AM UTC+1, Imka wrote:
    > Da się. Nie każdą, ale jak widać akurat Twoją się dało.

    Jak sprawdzic czy akurat z moja z mojego banku da sie lub nie?

    > Ponieważ do zakupów przez internet jest potrzebny (oprócz numeru karty i
    > daty jej ważności) również kod CVV (trzy cyfry nadrukowane z tyłu
    > karty)

    Jak to sie robi? Czy ja tez moge tak placic ale uczciwie SWOJA karta? (Poniewaz
    logowanie sie do konta internetowego banku, podawanie tych kodow TAN jest delikatnie
    mowiac... upierdliwe)

    > Albo ktoś w sklepie zapamiętał/sfotografował numery karty, albo
    > skorzystał ktoś, kto w domu ma swobodny dostęp do Twojej karty. Przykre,
    > ale się zdarza. Jeśli wykluczasz taką możliwość, to któryś sklep jest
    > trefny. Zakładam, że nigdy i niegdzie inie zostawiasz portfela z kartą
    > bez dozoru...

    BARDZO CI DZIEKUJE!!! Jak na razie Twoja odpowiedz najwiecej mi dala :)

    > Złóż reklamację (moim zdaniem odrzucą)

    A czy chociaz mozna ich jakos zmusic aby podali szczegoly operacji umozliwiajace
    zidentyfikowanie tego kto to zrobil?
    Jakies IP wraz z dokladnymi danymi technicznymi?
    Przyznam, ze owo dwiescie zlotych ma dla mnie dalece mniejsza wage niz to aby poznac
    komu moge ufac a komu nie... :(