eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Data: 2014-10-27 11:14:40
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 02:24:50 -0700 (PDT), v...@g...com napisał(a):

    > Jak to sie robi? Czy ja tez moge tak placic ale uczciwie SWOJA karta?
    > (Poniewaz logowanie sie do konta internetowego banku, podawanie tych
    > kodow TAN jest delikatnie mowiac... upierdliwe)

    To po co korzystasz z usług takiego banku? Są inne, z mniej upierdliwymi
    metodami logowania się.

    W niektórych też możesz włączyć 3D Secure dla kart, wtedy będziesz
    dodatkowo potwierdzać operacje internetowe. To też jest męczące, choć na
    własne życzenie.

    > A czy chociaz mozna ich jakos zmusic aby podali szczegoly operacji umozliwiajace
    zidentyfikowanie tego kto to zrobil?
    > Jakies IP wraz z dokladnymi danymi technicznymi?

    Bank nie ma tych danych, on dostał tylko zlecenie obciążenia karty z
    portalu randkowego. To tam musisz uderzać po szczegóły.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl