eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 27 Oct 2014 01:07:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: v...@g...com

    On Sunday, October 26, 2014 9:26:38 PM UTC+1, xbartx wrote:
    > A to czasem nie jest z karty debetowej obciążenie? Auto przecież napisał:
    >
    > W szczegolach operacji widnieje opis: "Obciazenie karta na konto wlasne"

    Owszem, dokladnie taki opis. Czy mozecie mi uprzejmie wyjasnic co dokladnie on
    znaczy?

    > Także chyba mu gdzieś kartę zeskanowali tudzież wyciekłe jej dane z
    > jakiejś bazy.

    Ale ktora karte? Kodow jednorazowych "TAN" czy karte debetowa?
    Od razu zaznaczam, ze NIE MAM KARTY KREDYTOWEJ!

    Co do karty DEBETOWEJ, to zwykla karta bankomatowa, bez funkcji platnosci
    "zblizeniowej". Wylacznie wykorzystywalam ja do wyplat z bankomatow oraz placenia w
    sklepach.
    Czy karte debetowa w ogole da sie wykorzystac do placenia przez Internet?

    Co do karty TAN to w omawianym przypadku ona ma postac takiej tablicy dwuwymiarowej
    gdzie kolumny sa oznaczone cyframi 1-10, a wiersze literami A-J.
    Przy kazdej operacji bank zada aby podac zawarosc DWU pol - okreslonych koordynatami
    <cyferka-kolumna><literka-wiersz>.

    Poczatkowo pola byly zaklejone, stopniowo poszczegolne pola zdrapywalam, obecnie
    wlasciwie tylko chyba jedno jeszcze pozostaje zaklejone... Wyobrazam sobie ze jezeli
    ktos zrobil np. fotke (telefonem w zblizeniu) mojej karty TAN, oraz skads zna moje
    haslo do konta internetowego w banku, wowczas moglby wykonac taki przelew?

    (Inna sprawa, ze nie przypominam sobie takiej sytuacji aby ktokolwiek kiedykolwiek
    mial szanse zrobic zdjecie mojej karcie TAN... mimo wszystko takie wytlumaczenie
    wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne przy obecnej mojej wiedzy ogolnej,
    ewentualnie prosze Szanownych Panstwa o podsuniecie mi innego mozliwego scenariusza,
    z gory dziekuje!)