  • 1. Data: 2004-01-08 12:19:30
    Temat: [WIELKI SUKCES] zamknalem konto w ING BSK ;)
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Wczoraj zamknalem konto ;) Niesamowite przezycie ;)))))

    Oczywiscie nie obylo sie bez zlodziejstwa. Rok temu zrezygnowalem z
    Maestro. Zlozylem wtedy pismo, ze rezygnuje. No i okazalo sie teraz ze
    wznowili i nowe Maestro lezy sobie w oddziale. Zonie dla odmiany
    wznowili Vise ;) W swietle ostatnich przepisow mogli to tak po prostu
    zrobic ?????

    Tak wiec nagle na koncie zrobilo sie ponad 20 zl debetu znikad i za nic.
    Bylem tak ucieszony ze tylko tyle, ze szybko zaplacilismy i ucieklismy z
    zona stamtad czym predzej ;))

    W sumie to moze przesadzilem z tym sukcesem ... poczekamy pewnie jeszcze
    na jakies nastepne wznowienia, wyciagi z konta, zyczenia noworoczne itp
    itd.

    Przez BSK Online moge sie zalogowac. Nie widze juz ROR'u, ale nadal
    widze konto pozyczki odnawialnej o stanie zero pln.

    --
    Krzysiek, Krakow, Escort 1.6 16V LPG, http://www.ceti.pl/~jimi
    Filozofia zycia: "Lesiokultura", "Wodzoracja", "Wojtkoswiadomosc"

  • 2. Data: 2004-01-08 14:18:23
    Temat: Re: [WIELKI SUKCES] zamknalem konto w ING BSK ;)
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj zamknalem konto ;) Niesamowite przezycie ;)))))

    a co wybrales w zamian ?

    PiotR

  • 3. Data: 2004-01-08 15:45:16
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przez BSK Online moge sie zalogowac. Nie widze juz ROR'u, ale nadal
    > widze konto pozyczki odnawialnej o stanie zero pln.

    hehe ;) mnie też to czeka, tylko niech w VW mi otworzą ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Gdybyś był tak wielki, jak jesteś głupi, mogłbyś gościom piwo na

  • 4. Data: 2004-01-08 16:01:43
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Był spokojny 2004-01-08 16:45, nic nie zapowiadało ,że *Tomasz
    Matuszewski* napisze:

> [...]
    Mnie też niech tylko spłace debet :)

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 5. Data: 2004-01-09 10:03:01
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj zamknalem konto ;) Niesamowite przezycie ;)))))

    Potwierdzam - ja dokonałem tego 24 grudnia

    Dysponent - W czym mogę służyć?
    Ja - Chciałbym zamknąć konto
    D. - [szeroko się uśmiechając] Jak to tak w Wigilię?
    J - Chciałbym sobie zrobić taki prezent pod choinkę.
    D. [już mu nieco mina zrzedła] Ale dlaczego? Co spowodowało taką decyzję?
    J. - Bo jestem niezadowolony z ciągle obniżającego się poziomu waszych usług
    [- i tu go zasypałem kilkoma kwiatkami, znanymi wszystkim z p.b.b]

    Polecam zamknięcie konta w ING BSK - pierwszorzędne doznanie :D
    A kiedyś byłem zadowolony z ich usług i [zajrzyjcie do archiwum] broniłem
    kiedyś tego banku na forum :(

    RJCz

  • 6. Data: 2004-01-09 11:28:23
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > Wczoraj zamknalem konto ;) Niesamowite przezycie ;)))))

    witaj w klubie :-)
    na mnie usilowano wymoc fizyczna obecnosc wspolwlasciela przy zamykaniu mimo
    podpisanej przez niego dyspozycji ale zostawilem im samo pismo i w koncu
    zamkneli. Najbardziej ciesze sie z tego ze nie musze juz placic za utrzymanie
    slabo funkcjonalnego konta. Do korzystania z uslug BSK przekonuje mnie
    jeszcze tylko Maestro prepaid. A taki kiedys byl dobry bank...

    D.

  • 7. Data: 2004-01-09 12:06:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała"
    > A kiedyś byłem zadowolony z ich usług i [zajrzyjcie do archiwum] broniłem
    > kiedyś tego banku na forum :(

    ja tam nadal posiadam konto "taryfa zero" do placenia kartą w sklepach
    i faktycznie nic mnie to nie kosztuje /poza kartą/
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-01-12 16:44:51
    Temat: Lukas Bank (bylo: Re: [WIELKI SUKCES] zamknalem konto w ING BSK ;))
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik KrzysiekPP pisze:

    > Wczoraj zamknalem konto ;) Niesamowite przezycie ;)))))
    [...]
    Ciekawe, że w Lukas Bank nie dają żadnego potwierdzenia operacji
    zamknięcia konta i oddania tokena... :-/

  • 9. Data: 2004-01-13 10:13:28
    Od: p1w <p...@w...pl>

    jaszczur wrote:

    >Przeglądam pl.biznes.banki

    >[...]
    >Ciekawe, że w Lukas Bank nie dają żadnego potwierdzenia operacji
    >zamknięcia konta i oddania tokena... :-/

    Zamknięcia konta nie, ale oddania tokena jak najbardziej.