  • 1. Data: 2004-01-08 12:36:33
    Temat: VISA-pre paid?
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Posiadam konto w MBanku i mam tylko VE.
    Na wyjazd 3 tygodniowy do Kanady potrzebuje karte VC lub MC.
    CZyjest jakas mozliwosc w naszym kraju wyrobienia sobie takiej karty moze
    przedplacanej w jakims banku??chodzi o karte platnicza ,nie kredytowa.
    Niestety VE nie jest honorowana w wiekszosci punktow.
    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2004-01-08 12:50:48
    Temat: Re: VISA-pre paid?
    Od: "DuCh" <xhris@gazeta(spamerzyprecz).pl>

    Użytkownik -->exit<-- <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:btjise$2uer$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    | przedplacanej w jakims banku??chodzi o karte platnicza ,nie kredytowa.
    | Niestety VE nie jest honorowana w wiekszosci punktow.

    Hmmm...Znaczy sie chodzi o Maestro?? Zapukaj do ING, maja karty Maestro na
    okaziciela i inne takie wynalazki :o)

    DuCh

  • 3. Data: 2004-01-08 12:51:56
    Od: "globo" <g...@x...pl>

> [...]
    > przedplacanej w jakims banku??chodzi o karte platnicza ,nie kredytowa.
    > Niestety VE nie jest honorowana w wiekszosci punktow.

    W Polsce nie ma kart przedplacanych VC czy MC, mozesz sobie wyrobic
    przedplacana Maestro w ING lub poprostu kupic sobie tam (w Kanadzie)
    przedplacana VC i dopelniac ja jakakolwiek Polska wypukla.

    -----
    MG

  • 4. Data: 2004-01-08 12:58:41
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Przemysław Kowalik tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:

    > W Kanadzie nie jest honorowana? U nas już chyba jest w większości -
    > czyżbysmy ich wyprzedzili ;-)?

    albo oni nas......tam nie robia takiego problemu jak u nas aby dostac
    wypukla karte ( MBank zada salda 4 K przez 3 miesiaca aby otrzymac karte
    platnicza)daja je od reki.
    dzieki za odpowiedzi chociaz Zubr mi jakos nie odpowiada....
    pozdrawiam
    ]exit

  • 5. Data: 2004-01-08 13:02:15
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    "-->exit<--" wrote:

> [...]
    > CZyjest jakas mozliwosc w naszym kraju wyrobienia sobie takiej karty moze
    > przedplacanej w jakims banku??chodzi o karte platnicza ,nie kredytowa.

    W zasadzie VC złotowa i dolarowa od Żubra (czyli Pekao SA) są takimi
    kartami PP ale ze względów historycznych przez wszystkich (oprócz mnie
    ;-) są uważane za debetowe.
    Jeżeli zasady się nie zmieniły, to do dla karty złotowej wpłacasz 500
    PLN depozytu i 150 PLN pierwszej wpłaty i po 2 tyg. dostajesz plastik.
    Korzystasz z kasy do wysokości salda związanego z nią konta w Centrum
    Kart i Czeków Pekao czy jak to się tam teraz nazywa.
    BTW, karta kredytowa zasadniczo jest kartą płatniczą, choć vice versa
    niekoniecznie 8-)

    Przemek

  • 6. Data: 2004-01-08 13:09:34
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > platnicza)daja je od reki.
    > dzieki za odpowiedzi chociaz Zubr mi jakos nie odpowiada....

    Jesli masz pare zlotych do zamrozenia to mozesz sprobować kredytówki w
    Multibanku pod zastaw lokaty,
    ale trzeba ta lokate...

    pozdrawiam
    Karolina

  • 7. Data: 2004-01-08 13:42:18
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli masz pare zlotych do zamrozenia to mozesz sprobować kredytówki w
    > Multibanku pod zastaw lokaty,
    > ale trzeba ta lokate...

    no wlasnie !! zyjemy w chorym kraju gdzie aby dostac ,,normalna,, karte
    platnicza trzeba spelniac warunki jak by sie staralo o kredyt.
    Chore to jakos jest,nie bede zakladal lokaty aby wydac wlasne
    pieniadze......nie rozumiem
    pozdrawiam
    exit

  • 8. Data: 2004-01-08 13:47:16
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    rozwiazanie jest proste:
    czeki American Express i nie musze blagac naszych bankow o mozliwosc
    korzystania z wlasnych pienedzy:-)))
    pozdrawiam
    exit

  • 9. Data: 2004-01-08 13:48:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    -->exit<-- wrote:
    > Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie !! zyjemy w chorym kraju gdzie aby dostac ,,normalna,, karte
    > platnicza trzeba spelniac warunki jak by sie staralo o kredyt.
    To akurat nie jest chore - Karta Kredytowa to jest kredyt. Chore są
    często wymagania banków co do potencjalnych kredytobiorców.

    KJ

  • 10. Data: 2004-01-08 13:50:36
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    > To akurat nie jest chore - Karta Kredytowa to jest kredyt. Chore są
    > często wymagania banków co do potencjalnych kredytobiorców.
    >
    >ja nie chce karty kredytowej tylko platnicza karte VISA Classic.Ale nie u
    pozdrawiam
    exit