  • 1. Data: 2004-01-08 10:32:09
    Temat: [mBank] zwrot na eKarte ?
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Znajoma kupowała w brytyjskim e-sklepie płacąc virtualną Visą mBanku.
    Sklepik dał jednak ciała - okazało się ze jedna z pozycji którą zakupiła
    rozeszła się na pniu i są spore problemy ze ściągnięciem nowej partii od
    dystrybutora. Kajają się i owszem - money back guarantee :)
    I tu jedno pytanie - czy można dokonać częściowego zwrotu zrobionej płatności
    na wirtualną Visę mBanku? Chodzi o kwotę ok 20 euro więc nijak nie nadaje się
    na przelew międzynarodowy bo pewnie dojdzie połowa.
    Nie chodzi mi o środki zaradcze typu przelew przez Moneybookers tylko
    konkretnie o to czy virtualna zachowuje się 'w drugą stronę' tak jak kredytowe

    --
    Franz

  • 2. Data: 2004-01-08 10:47:12
    Temat: Re: [mBank] zwrot na eKarte ?
    Od: "david" <d...@W...poczta.fm>

    polecam ci mój temat jak będzie sprawa wyglądała, miałem podobna sytuację
    tylko z polskim Merlinem gdzie zabrakło artykułu i oto co się stało:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=108
    432&t=108432

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2004-01-08 11:09:41
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    david <d...@W...poczta.fm> napisał(a):

    > polecam ci mój temat jak będzie sprawa wyglądała, miałem podobna sytuację
    > tylko z polskim Merlinem gdzie zabrakło artykułu i oto co się stało:

    Tyle tylko że tu chodzi o to że transkcja została całkowicie rozliczona, nie
    ma już blokady a okazuje się że trzeba zwrócić część kasy.
    Chodzi o sytuację w której np. przesyłka zginęła albo dokonujesz reklamacji -
    co wtedy ze zwrotem płatności eKartą?
    W przypadku 'prawdziwych' kredytowych jest zwrot 'na kartę' i po kłopocie,
    ale jak eKarta zachowuje się w przypadku takiej transakcji międzynarodowej?

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-08 12:53:28
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "Franz " <f...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > W przypadku 'prawdziwych' kredytowych jest zwrot 'na kartę' i po kłopocie,
    > ale jak eKarta zachowuje się w przypadku takiej transakcji

    2 lata temu bez problemow - "Rodzaj transakcji: POS ZWROT TOWARU".

    Pozdrawiam,
    Konrad