  • 11. Data: 2002-05-14 13:50:41
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Widzisz- ja mam dobre doświadczenia z pekao i dla mnie jest to najlepszy
    bank
    > :-)), ale inni nie są tak zaradni i wolą chodzić do wielkich oddziałów z
    byle
    > pierdułką, stać w kolejce, a potem napisać na pbb, że "pekao to syf" itp.
    itd.
    > Cóż każdy jest jaki jest...
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Witam

    Tylko nie wszyscy maja po kilka oddzialow pko(i pekao) w swoim miescie i sa
    skazani na ten co jest.
    I na podstawie tego odzialu wyrabiaja sobie opinie na temat banku. Dlatego
    tego typu odzialy powinny byc pod szczegolna ochrona.

    Pzd Travis

  • 12. Data: 2002-05-14 18:56:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > I na podstawie tego odzialu wyrabiaja sobie opinie na temat banku. Dlatego
    > tego typu odzialy powinny byc pod szczegolna ochrona.

    Krótko- w Gdyni są trzy różne oddziały i naprawde małe filie tych oddziałów stają na
    wysokosci zadania.
    Post zaczynajacy wątek przypomina ten o "brudnych klawiaturach" w Lukasie, więc nie
    warto
    dyskutować.
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-05-14 19:03:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja mialem podobnie... a teraz tez polecam multi :-))

    Poczekaj - do czasu jak Ci powiedza, że nie masz ciągłości i regularności wpłat, bo
    dwie
    weszły na konto w jednym miesiącu :-)
    Mnie się to często zdarza, więc rozumując tokiem multi nie miałbym szans na kredyt.
    Stąd moje wahania- po prostu w pekao są bardziej zyciowi :-))

    > Tylko po co miec tam konto ? Dla shella ?

    Nie- dla duzej ilości bankomatów, wyboru różnych kart, kasie w trasie ;-) i miłej
    obsłudze
    opiekuna rachunku (przenieść się-no, tego nie mógłbym mu zrobić ;-))

    > Jak chcesz MC to jest teraz KK MC citi (wiem nie lubisz citi), ew. zaraz
    > podobno bedzie MC KK ING/BSK.
    > Poza tym niedlugo bedzie tez KK Multi, ale pewnie VC.

    Poczekamy, zobaczymy- citi odpada w przedbiegach (rozliczanie euro-usd-pln), ing
    raczej
    drogie- przynajmniej dla mnie, no i mniejsza ilość bankomatów, a multi jak napisałem
    poczekamy-zobaczymy.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-05-14 19:25:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Poczekaj - do czasu jak Ci powiedza, że nie masz ciągłości i regularności
    wpłat, bo dwie
    > weszły na konto w jednym miesiącu :-)

    Tak ? To zobacz jak zalatwili sprawe tego kolesia, co mial te dwie wplaty w
    miesiacu, a pozniej mow.

    > Mnie się to często zdarza, więc rozumując tokiem multi nie miałbym szans
    na kredyt.
    > Stąd moje wahania- po prostu w pekao są bardziej zyciowi :-))

    Chyba Twoja Citi-fobia zaczyna sie przenosic na Multi ? Oni przynajmniej nie
    chca przelewow od np. od pracodawcy, bo mam takiego jednego co nie lubi
    przelewow. Poza tym nie chca zaswiadczen o zarobkach, tylko oswiadczenie. I
    caaaaaaalej masy niepotrzebnych papierkow ktore tak bardzo lubi pekao np. do
    shella (BTW wymogi maja wieksze niz do KK).

    > Nie- dla duzej ilości bankomatów, wyboru różnych kart, kasie w trasie ;-)
    i miłej obsłudze
    > opiekuna rachunku (przenieść się-no, tego nie mógłbym mu zrobić ;-))

    A co masz wszystkie karty ? oprocz shella nie ma nic ciekawego. Nie ma KK
    (tylko nie mow o platinium) itd. Wiec co to za duzy wybor kart ? Mila
    obsluga tez jest w multi i nie za 12zl/mc.

    > Poczekamy, zobaczymy- citi odpada w przedbiegach (rozliczanie
    euro-usd-pln),

    podobno juz nie, tylko przez euro

    > ing raczej drogie- przynajmniej dla mnie, no i mniejsza ilość bankomatów

    Ale ja mowilem tylko o posiadaniu dodatkowo KK tego banku.
    pzd

  • 15. Data: 2002-05-14 21:19:54
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Witajcie - mam prośbe - waszym zdaniem w którym tradycyjnym banku warto
    załozyć
    > konto - obecnie mam konto VIP w Pekao SA - zgroza - 12 zł miesięcznie
    opłata.
    > mam rachunek w mBanku..

    Co z Ciebie za VIP jak 12 złotych to ZGROZA.
    Poleciłbym ci PKO BP za 7zł, albo BSK za 28 zł, ale tam Ciebie nie
    potrzebują.
    Zostań z tym co masz. Nie zmieniaj banku

  • 16. Data: 2002-05-14 22:02:04
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Co z Ciebie za VIP jak 12 złotych to ZGROZA.
    > Poleciłbym ci PKO BP za 7zł, albo BSK za 28 zł, ale tam Ciebie nie
    > potrzebują.
    > Zostań z tym co masz. Nie zmieniaj banku

    Fakt ;-)
    Ja VIP`em jeszcze nie jestem a 7 zl miesiecznie place ;-)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 17. Data: 2002-05-15 05:00:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Chyba Twoja Citi-fobia zaczyna sie przenosic na Multi ? Oni przynajmniej nie
    > chca przelewow od np. od pracodawcy, bo mam takiego jednego co nie lubi
    > przelewow.

    To jest (a raczej było) tylko potrzebne do otworzenia rachunku, teraz też chcą
    tylko deklaracji wpłat.

    >Poza tym nie chca zaswiadczen o zarobkach, tylko oswiadczenie. I
    > caaaaaaalej masy niepotrzebnych papierkow ktore tak bardzo lubi pekao np. do
    > shella (BTW wymogi maja wieksze niz do KK).

    Z tego co napisano o multi, nie da się wywnioskować wprost o ilości papierków
    potrzebnych do załatwienia potrzebnych spraw, mimo to nie przeczę. Przyznaję
    rację, że pekao jest mistrzem co do ilości makulatury i zaświadczeń- ot ostatnio
    bedąc na plusie w celu otrzymania złotego shella zrezygnowałem w przedbiegach,
    bo chcieli tylu zaświadczeń, że tylko się uśmiałem :-))) i powiedziałem, że jak
    bank nie chce zarobić, to ich sprawa- wg mnie to co widzą w historii powinno
    wystarczyć.
    Z drugiej strony dają dobre stałe oprocentowanie przy lokatach negocjowanych,
    więc min z tego powodu nie jest taka łatwa.

    > A co masz wszystkie karty ? oprocz shella nie ma nic ciekawego. Nie ma KK
    > (tylko nie mow o platinium) itd. Wiec co to za duzy wybor kart ? Mila
    > obsluga tez jest w multi i nie za 12zl/mc.

    Jest tam taka ciekawa karta VC walutowa, którą uzywam do płacenia w necie, jest
    i shell i vc z odroczoną płatnością, są karty złote, jest kredytowy MC.
    Co ma multi ? Oprócz oczywiscie debetowej VC i małej ilości oddziałów oraz
    bankomatów ?

    > Ale ja mowilem tylko o posiadaniu dodatkowo KK tego banku.

    Ale wnioskując z dzisiejszej oferty można przyjąć, że będzie drogo ;-)
    Podsumowując, żeby nie przeciągać- dla mnie pekao ma najlepszą ofertę ze wzgledu
    na te wszystkie walory jakie poprzednio opisałem, natomiast multi po
    udostępnieniu konta walutowego i gdy wprowadzi do oferty jakiegoś MC, będzie
    bankiem w którym otworzę sobie konto po likwidacji LGnetu ;-)))
    I powiem więcej- gdyby za konto wspólne nie była taka wysoka opłata, to pewnie
    już dzisiaj miałbym tam do załatwienia kilka spraw ;-)))
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-05-15 06:49:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    że jak
    > bank nie chce zarobić, to ich sprawa- wg mnie to co widzą w historii

    Zaswiadczen, jak zaswiadczen, a co powiesz o "spowiedzi na shella" -
    posiadany majatek, akcje, obligacje itd.

    > Jest tam taka ciekawa karta VC walutowa, którą uzywam do płacenia w necie,
    jest

    do tej karty nie trzeba miec konta w pekao :-))

    > i shell i vc z odroczoną płatnością,

    ale sensowny jest tylko shell/shell zloty :-))

    > są karty złote,

    z prowizja, lepiej shella zlotego.

    > jest kredytowy MC.

    bez grace periodu :((

    > Co ma multi ? Oprócz oczywiscie debetowej VC i małej ilości oddziałów oraz
    > bankomatów ?

    hehehe :-)) Dostep zdalny :-)) przez rozne kanaly :)
    np. tani kredyt w ROR, sensowny % na ROR, PZ itd.
    Poza tym niedlugo (slyszalem w BRE) ma byc Multi VIP ... i przerzut Private
    Banking BRE (oni maja MC/MC zlote) do Multi.

    > na te wszystkie walory jakie poprzednio opisałem, natomiast multi po
    > udostępnieniu konta walutowego

    juz sa waluty :-))

  • 19. Data: 2002-05-15 08:02:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zaswiadczen, jak zaswiadczen, a co powiesz o "spowiedzi na shella" -
    > posiadany majatek, akcje, obligacje itd.

    Olałem to i wpisałem "nic"

    > jest
    >
    > do tej karty nie trzeba miec konta w pekao :-))

    Ale ułatwia to jej prowadzenie (teleserwis)

    > bez grace periodu :((

    No co Ty- World Signa bez grace ? ;-)))

> [...]
    > Poza tym niedlugo (slyszalem w BRE) ma byc Multi VIP ... i przerzut Private
    > Banking BRE (oni maja MC/MC zlote) do Multi.

    Nie rozumiemy się- w moim miejscu pracy/zamieszkania i rejonie w którym się
    obracam pekao jest niezastąpione- po prostu daje MI to czego nie ma tam multi-
    bankomaty i oddziały- w końcu jakoś trzeba tą gotówkę wpłacać ;-)))
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-05-15 08:45:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Olałem to i wpisałem "nic"

    Ja tez :-))

    > No co Ty- World Signa bez grace ? ;-)))

    Hahaha :-)) a co masz ? Mi chodzilo o normalna MC Partner :-))

> [...]
    multi-
    > bankomaty i oddziały- w końcu jakoś trzeba tą gotówkę wpłacać ;-)))

    Ja w oddziale multi moze bylem dwa razy :-)) Chociaz mam blisko pracy:
    multi, citi, pekao, wbk, bsk, pko, lukas... Bankomaty a owszem sa blisko
    pracy i kolo domu - poza tym sa normalne limity i nie musze wyplacac gotowki
    w oddziale :-)) Reszte moge zdalnie np. przez net :-)) No coz jak wplacasz
    gotowe to chyba musisz isc do oddzialu :(( ale nie musi to byc koniecznie
    Twoj pekao :)
    pzd