  • 1. Data: 2002-05-14 05:26:14
    Temat: poszukiwane dane - rozwój bankowosci w Polsce i na świecie
    Od: "tebe" <t...@b...pl>

    Szanowni grupowicze,

    poszukuje jakichkolwiek danych nt rozwoju e-bankowosci w Polsce i na
    świecie,
    intersują mnie przede wszystkim dane pokazujące rozwój w latach, np.:
    ilośc wydanych kart
    ilość e-kont
    liczba i wielkość transakcji dokonanych w kanałach elektronicznych
    itp.

    Sprawa jest naprawdę pilna
    liczę na Waszą pomoc i jakiekolwiek sugestie

    pozdrawiam
    tomasz bednarski

  • 2. Data: 2002-05-14 06:54:31
    Od: "tebe" <t...@b...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abqcdl$chd$...@n...onet.pl...

    > A pilna to znaczy na kiedy? Bo ja mam troche takich rzeczy, ale niestety
    > wersja papierowa...

    dzis ew. jutro
    tebe

  • 3. Data: 2002-05-14 06:55:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-05-14 07:45:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdybys sie dorobil wersji elektronicznej do czerwca, to też byłbym
    > zainteresowany...
    > qb

    a maila to jakiego masz??? :)

  • 5. Data: 2002-05-14 07:46:05
    Od: "qb" <q...@q...qb>

  • 6. Data: 2002-05-14 07:48:37
    Od: "tebe" <t...@b...pl>

    > a maila to jakiego masz??? :)

    t...@b...pl

    pozdrawiam
    tebe

  • 7. Data: 2002-05-14 10:15:07
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    sorki, w Outlooku nie sprawdzam poczty...
    q...@p...onet.pl , powinno zadzialac...
    qb

  • 8. Data: 2002-05-14 10:16:17
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    sorki, w Outlooku nie sprawdzam poczty...
    q...@p...onet.pl , powinno zadzialac...
    pozdr
    qb