    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W którym banku konto?
    Date: Tue, 14 May 2002 21:25:05 +0200

    > Poczekaj - do czasu jak Ci powiedza, że nie masz ciągłości i regularności
    wpłat, bo dwie
    > weszły na konto w jednym miesiącu :-)

    Tak ? To zobacz jak zalatwili sprawe tego kolesia, co mial te dwie wplaty w
    miesiacu, a pozniej mow.

    > Mnie się to często zdarza, więc rozumując tokiem multi nie miałbym szans
    na kredyt.
    > Stąd moje wahania- po prostu w pekao są bardziej zyciowi :-))

    Chyba Twoja Citi-fobia zaczyna sie przenosic na Multi ? Oni przynajmniej nie
    chca przelewow od np. od pracodawcy, bo mam takiego jednego co nie lubi
    przelewow. Poza tym nie chca zaswiadczen o zarobkach, tylko oswiadczenie. I
    caaaaaaalej masy niepotrzebnych papierkow ktore tak bardzo lubi pekao np. do
    shella (BTW wymogi maja wieksze niz do KK).

    > Nie- dla duzej ilości bankomatów, wyboru różnych kart, kasie w trasie ;-)
    i miłej obsłudze
    > opiekuna rachunku (przenieść się-no, tego nie mógłbym mu zrobić ;-))

    A co masz wszystkie karty ? oprocz shella nie ma nic ciekawego. Nie ma KK
    (tylko nie mow o platinium) itd. Wiec co to za duzy wybor kart ? Mila
    obsluga tez jest w multi i nie za 12zl/mc.

    > Poczekamy, zobaczymy- citi odpada w przedbiegach (rozliczanie
    euro-usd-pln),

    podobno juz nie, tylko przez euro

    > ing raczej drogie- przynajmniej dla mnie, no i mniejsza ilość bankomatów

    Ale ja mowilem tylko o posiadaniu dodatkowo KK tego banku.
    pzd