  • 21. Data: 2002-05-15 13:08:45
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > bedąc na plusie w celu otrzymania złotego shella zrezygnowałem w
    przedbiegach,
    > bo chcieli tylu zaświadczeń, że tylko się uśmiałem :-))) i powiedziałem,
    że jak
    > bank nie chce zarobić, to ich sprawa- wg mnie to co widzą w historii
    powinno
    > wystarczyć.

    Bez sensu jest ten zloty shell (chyba 290zl) poza tym ubezpieczenie na 1h
    przed zloszeniem za 6zl/mc !!! Cos im sie chyba pomylilo :-)) Za tyle to
    powinno byc na 48h przed zgloszeniem.

    > Z drugiej strony dają dobre stałe oprocentowanie przy lokatach
    negocjowanych,
    > więc min z tego powodu nie jest taka łatwa.

    A ile jest teraz % stale na 1m-c i na 3m-ce - zlotowe lokaty - z tego co
    pamietam chyba 20.000zl min. lokata ??
    pzd

  • 22. Data: 2002-05-15 13:53:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Bez sensu jest ten zloty shell (chyba 290zl) poza tym ubezpieczenie na 1h
    > przed zloszeniem za 6zl/mc !!! Cos im sie chyba pomylilo :-)) Za tyle to
    > powinno byc na 48h przed zgloszeniem.

    Czy Ty myslisz, ze ja liczyć nie umiem- ja o to wystąpiłem teraz, bo niedługo są
    mistrzostwa i się "promocja" skończy ;-))
    Oczywiście bez pakietu :-)

    > A ile jest teraz % stale na 1m-c i na 3m-ce - zlotowe lokaty - z tego co
    > pamietam chyba 20.000zl min. lokata ??

    Słyszałeś o "tajemnicy negocjacji" ? ;-))
    Całkiem, całkiem- ja jestem zadowolony :-))
    Grzegorz

  • 23. Data: 2002-05-15 13:55:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Co z Ciebie za VIP jak 12 złotych to ZGROZA.

    Bo widzisz- vipem w pekao zostaje się /zostawało się z łapanki i (nie)dysponentki nie
    zawsze dobrze trafiały ;-))))
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-05-15 16:09:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy Ty myslisz, ze ja liczyć nie umiem-

    Ty mi powiedz ?

    > ja o to wystąpiłem teraz, bo niedługo są
    > mistrzostwa i się "promocja" skończy ;-))

    To ile ten zloty shell w promocji ?

    > Oczywiście bez pakietu :-)

    jakiego pakietu ? - ubezpieczenia, czy pakiet do zlotej priority pass i inne
    takie ?

    > Słyszałeś o "tajemnicy negocjacji" ? ;-))

    LOL :-)) Sa rozne tajemnice zawodowe, bankowe itd. ale .... negocjacji ? A
    co Ty jestes negocjator ?

    > Całkiem, całkiem- ja jestem zadowolony :-))

    Pytam bo zawsze bylo ok. +1%, a jak dalej tak jest to kiepsko :(( Przy tych
    marnych lokatach pekao oczywiscie.
    pzd

  • 25. Data: 2002-05-15 16:11:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bo widzisz- vipem w pekao zostaje się /zostawało się z łapanki i
    (nie)dysponentki nie
    > zawsze dobrze trafiały ;-))))

    Hahaha, Ja juz nie bede cytowal, ale ktos przed chwila napisal, ze 7zl/m-c
    to wysoka oplata :-)))
    pzd

  • 26. Data: 2002-05-15 17:56:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pytam bo zawsze bylo ok. +1%, a jak dalej tak jest to kiepsko :(( Przy tych
    > marnych lokatach pekao oczywiscie.

    To coś kiepsko negocjowałeś :-))
    Grzegorz

  • 27. Data: 2002-05-15 17:58:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > LOL :-)) Sa rozne tajemnice zawodowe, bankowe itd. ale .... negocjacji ? A
    > co Ty jestes negocjator ?

    A słyszałeś po co daje się cudzysłowie i ";-)" ?
    Szkoda gadać, bo wątek sztucznie przedłużamy.
    eot
    Grzegorz

  • 28. Data: 2002-05-15 18:05:26
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Hahaha, Ja juz nie bede cytowal, ale ktos przed chwila napisal, ze 7zl/m-c
    > to wysoka oplata :-)))

    Jak za zwykłe konto, to drozej niż w pekao, gdzie zwykłe wspólne konto kosztuje o ile
    wiem
    6zł. Zresztą wspólnym kontem może być tam każde i nie jest to "premiowane" wyższą
    prowizją.
    Poza tym nie napisałem, że dla mnie to zgroza, więc nie widzę podstaw do szyderstw.
    Czy Ty czasem nie masz czegoś wspólnego z multi (oprócz konta), bo tak jakoś bronisz
    bronisz tego banku, a może to żal po "przeprowadzce" (cudzysłowy- zwróć uwagę na
    cudzysłowy).

    Grzegorz

  • 29. Data: 2002-05-15 20:17:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Napisales cyt. "wysoka oplata" :-))

    > Czy Ty czasem nie masz czegoś wspólnego z multi (oprócz konta),

    Zapewniam Ciebie, ze nie ! - zupelnie inna branza :-)) I nie zamierzam :-)

    Ps. A co do poprzedniego watku, to byl tez zart - tylko bez cudzyslowia :-)
    I bez obrazy.
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2002-05-16 10:27:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości
    > Ja VIP`em jeszcze nie jestem a 7 zl miesiecznie place ;-)

    A ja jestem i PKO BP uważam za najlepsze VIP konto