  • 1. Data: 2002-05-14 07:44:38
    Temat: W którym banku konto?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witajcie - mam prośbe - waszym zdaniem w którym tradycyjnym banku warto załozyć
    konto - obecnie mam konto VIP w Pekao SA - zgroza - 12 zł miesięcznie opłata.
    mam rachunek w mBanku..

    Szukam banku, w którym bede mógł miec konto oraz kredyt odnawialny w koncie -
    10 tys. zł. - tyle mam w Pekao SA - mam dobra historię - praktycznie tej lini
    nie ruszam, ale na wszelki wypadek, czyli szukam banku który da mi linie od
    ręki - po przedstawieniu np. historii z Pekao SA - tego banku juz nie chce
    kolejki i niekompetencja oraz drożyzna...

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2002-05-14 07:53:40
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    > ręki - po przedstawieniu np. historii z Pekao SA - tego banku juz nie chce
    > kolejki i niekompetencja oraz drożyzna...

    Jakie kolejki ? A masz taką żółtą kartę do obsługi dla VIP'ów ? Korzystaj z
    niej .... Kompetencja zależy raczej od osoby która Cię obsługuje nie zaś w
    100 % od banku. Nie chcę bronić PEKAO S.A. ale .... Zrób użytek z osobistego
    doradcy klienta - to są raczej kompetentni ludzie i chetnie pomagają w
    każdej sprawie.

  • 3. Data: 2002-05-14 08:05:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    osobistego
    > doradcy klienta - to są raczej kompetentni ludzie i chetnie pomagają w

    A jak nie to Multibank ;) linie kredytowa dostaniesz taka sama z pewnoscia.

  • 4. Data: 2002-05-14 08:21:20
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Dzięki - mam kartę i nawet oddzielny pokoik - Pani je kanapke - a czesto na
    recepcji nie ma recepcjonistki, doradca owszem wie wszystko.........., jednak
    ja tego nie potrzebuje - chcę normalnego banku - niedrogiego a ze sprawna
    obsługą....... - jestem klientem Pekao SA na Placu Powstańców Warszawy - nie
    polecam - zgroza VIP - to tam intruz - przeszkadzający w rozmowie z koleżanka,
    czy tez w drugim sniadaniu - trzykrotnie składałem skarge...Moja kobieta poszła
    któregoś dnia - mammy wspólnote majątkową żeby coiś załatwic - poszła w
    koszulce i jeansach - to pani przez około 1 minute upewniała sie, czy na pewno
    ma status VIP....

  • 5. Data: 2002-05-14 08:49:57
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Ja mam malutka filię na Kruczej - polecam. Kolejek nie ma, pani bardzo
    kompetentna i miła .... zero problemów ... wita Cie z usmiechem i nie
    musiałam jej życzyc smacznego nigdy :-))) Jak mówiłam - to wszystko zależy
    od ludzi. Ale nic na siłe - zmień jesli jesteś niezadowolony - chociaż
    takich pań jak opisujesz to i tak nic to nie nauczy - ale mam nadzieję że
    poprawi Twoje samopoczucie - w końcu masz prawo za własne pieniądze być
    traktowany tak, jak tego sie spodziewasz.

  • 6. Data: 2002-05-14 10:38:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > koszulce i jeansach - to pani przez około 1 minute upewniała sie, czy na pewno

    Składałeś skarge do kogo ? Bo jak zrobiłeś to na pismie do dyrektora banku, to
    powinien ci na pismie odpowiedzieć, jesli sytuacja potem sie nie zmieniła, to
    jest to dupa, a nie dyrektor. Spróbuj napisac do - nie pamietam maila, ale cos
    zwiazane z p.r.
    Jak to juz nie pomoże, to zmień oddział.
    Ja to się tylko boję, że to Twoje subiektywne odczucia, albo post tendencyjny.
    Wybacz, ale dużo ludzi tutaj pisze i nabrałem dystansu.
    Z moich doswiadczeń- Io/Gdynia stanowisko dla vipów i opiekun rachunku stoją da
    dość dobrym poziomie- o, wczoraj byłem sobie w przypadkowym oddziale mieszczącym
    się w markecie- rozmowa z przypadkową dysponentką, odniosłem b.dobre wrażenie.
    W mojej mieścinie w małej filii też siedzą młode dysponentki- dość kompetentne,
    a kolejki ? Zawsze jak chcę coś załatwić (wpłata, wypłata) to wybieram małą
    filię przy drodze i bez stresów, kolejki (bo nie ma) wchodzę wpłacam i wychodzę.
    Widzisz- ja mam dobre doświadczenia z pekao i dla mnie jest to najlepszy bank
    :-)), ale inni nie są tak zaradni i wolą chodzić do wielkich oddziałów z byle
    pierdułką, stać w kolejce, a potem napisać na pbb, że "pekao to syf" itp. itd.
    Cóż każdy jest jaki jest...
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-05-14 10:40:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > poprawi Twoje samopoczucie - w końcu masz prawo za własne pieniądze być
    > traktowany tak, jak tego sie spodziewasz.

    U mnie to samo- czy to w obsłudze dla vipów, czy w małej filii (chociaż ostatnio
    rzadko bywam ;-))
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-05-14 10:47:10
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ręki - po przedstawieniu np. historii z Pekao SA - tego banku juz nie chce
    > kolejki i niekompetencja oraz drożyzna...

    Mialem to samo. Jedyne co mnie u nich trzymalo to limit.
    Polecam Multibank - dostalem 2x wiekszy na mniejszy procent, w prosty
    sposob, krotkie spotkanie w tydzien po wyslaniu wniosku o otwarcie rachunku.

    IMHO (jesli chodzi o PKO SA) to nieuczciwe ze strony banku jesli utrzymuje
    oprocentowanie na niezmienionym poziomie pomimo spadku stop i inflacji.
    Jako czlowiek zapracowany nie mam czasu co miesiac sprawdzac czy mnie nie
    rzna.

  • 9. Data: 2002-05-14 11:31:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mialem to samo. Jedyne co mnie u nich trzymalo to limit.
    > Polecam Multibank - dostalem 2x wiekszy na mniejszy procent, w prosty
    > sposob, krotkie spotkanie w tydzien po wyslaniu wniosku o otwarcie rachunku.

    Też rozwarzałem, ale niestety wybór kart mniejszy. W dalszym ciągu krążę wokół
    myslami ;-) jak dodadzą w ofercie MC, to kto wie ...

> [...]
    > oprocentowanie na niezmienionym poziomie pomimo spadku stop i inflacji.
    > Jako czlowiek zapracowany nie mam czasu co miesiac sprawdzac czy mnie nie

    Nie łudź się, że gdzie indziej jest inaczej. Jak sam nie będziesz pilnował
    swoich pieniędzy, to bank na pewno Ci ich nie upilnuje i na pewno tak
    wymanewruje opłaty, żeby wyjść na swoje.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-05-14 13:14:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    rachunku.

    Ja mialem podobnie... a teraz tez polecam multi :-))

    > Też rozwarzałem, ale niestety wybór kart mniejszy. W dalszym ciągu krążę
    wokół
    > myslami ;-) jak dodadzą w ofercie MC, to kto wie ...

    Tylko po co miec tam konto ? Dla shella ?
    Jak chcesz MC to jest teraz KK MC citi (wiem nie lubisz citi), ew. zaraz
    podobno bedzie MC KK ING/BSK.
    Poza tym niedlugo bedzie tez KK Multi, ale pewnie VC.
    pzd