    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W którym banku konto?
    Date: Wed, 15 May 2002 08:49:51 +0200

    > rację, że pekao jest mistrzem co do ilości makulatury i zaświadczeń- ot
    ostatnio
    > bedąc na plusie w celu otrzymania złotego shella zrezygnowałem w
    przedbiegach,
    > bo chcieli tylu zaświadczeń, że tylko się uśmiałem :-))) i powiedziałem,
    że jak
    > bank nie chce zarobić, to ich sprawa- wg mnie to co widzą w historii
    powinno
    > wystarczyć.

    Zaswiadczen, jak zaswiadczen, a co powiesz o "spowiedzi na shella" -
    posiadany majatek, akcje, obligacje itd.

    > Jest tam taka ciekawa karta VC walutowa, którą uzywam do płacenia w necie,
    jest

    do tej karty nie trzeba miec konta w pekao :-))

    > i shell i vc z odroczoną płatnością,

    ale sensowny jest tylko shell/shell zloty :-))

    > są karty złote,

    z prowizja, lepiej shella zlotego.

    > jest kredytowy MC.

    bez grace periodu :((

    > Co ma multi ? Oprócz oczywiscie debetowej VC i małej ilości oddziałów oraz
    > bankomatów ?

    hehehe :-)) Dostep zdalny :-)) przez rozne kanaly :)
    np. tani kredyt w ROR, sensowny % na ROR, PZ itd.
    Poza tym niedlugo (slyszalem w BRE) ma byc Multi VIP ... i przerzut Private
    Banking BRE (oni maja MC/MC zlote) do Multi.

    > na te wszystkie walory jakie poprzednio opisałem, natomiast multi po
    > udostępnieniu konta walutowego

    juz sa waluty :-))