  • Data: 2002-05-15 16:09:52
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Ty myslisz, ze ja liczyć nie umiem-

    Ty mi powiedz ?

    > ja o to wystąpiłem teraz, bo niedługo są
    > mistrzostwa i się "promocja" skończy ;-))

    To ile ten zloty shell w promocji ?

    > Oczywiście bez pakietu :-)

    jakiego pakietu ? - ubezpieczenia, czy pakiet do zlotej priority pass i inne
    takie ?

    > Słyszałeś o "tajemnicy negocjacji" ? ;-))

    LOL :-)) Sa rozne tajemnice zawodowe, bankowe itd. ale .... negocjacji ? A
    co Ty jestes negocjator ?

    > Całkiem, całkiem- ja jestem zadowolony :-))

    Pytam bo zawsze bylo ok. +1%, a jak dalej tak jest to kiepsko :(( Przy tych
    marnych lokatach pekao oczywiscie.
    pzd