  • Data: 2002-05-15 13:08:45
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > bedąc na plusie w celu otrzymania złotego shella zrezygnowałem w
    przedbiegach,
    > bo chcieli tylu zaświadczeń, że tylko się uśmiałem :-))) i powiedziałem,
    że jak
    > bank nie chce zarobić, to ich sprawa- wg mnie to co widzą w historii
    powinno
    > wystarczyć.

    Bez sensu jest ten zloty shell (chyba 290zl) poza tym ubezpieczenie na 1h
    przed zloszeniem za 6zl/mc !!! Cos im sie chyba pomylilo :-)) Za tyle to
    powinno byc na 48h przed zgloszeniem.

    > Z drugiej strony dają dobre stałe oprocentowanie przy lokatach
    negocjowanych,
    > więc min z tego powodu nie jest taka łatwa.

    A ile jest teraz % stale na 1m-c i na 3m-ce - zlotowe lokaty - z tego co
    pamietam chyba 20.000zl min. lokata ??
    pzd