  • Data: 2002-05-15 08:45:55
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Olałem to i wpisałem "nic"

    Ja tez :-))

    > No co Ty- World Signa bez grace ? ;-)))

    Hahaha :-)) a co masz ? Mi chodzilo o normalna MC Partner :-))

    > Nie rozumiemy się- w moim miejscu pracy/zamieszkania i rejonie w którym
    się
    > obracam pekao jest niezastąpione- po prostu daje MI to czego nie ma tam
    multi-
    > bankomaty i oddziały- w końcu jakoś trzeba tą gotówkę wpłacać ;-)))

    Ja w oddziale multi moze bylem dwa razy :-)) Chociaz mam blisko pracy:
    multi, citi, pekao, wbk, bsk, pko, lukas... Bankomaty a owszem sa blisko
    pracy i kolo domu - poza tym sa normalne limity i nie musze wyplacac gotowki
    w oddziale :-)) Reszte moge zdalnie np. przez net :-)) No coz jak wplacasz
    gotowe to chyba musisz isc do oddzialu :(( ale nie musi to byc koniecznie
    Twoj pekao :)
    pzd