  • 1. Data: 2014-05-13 12:09:37
    Temat: W 2015 r. świadczenia cashback będą opodatkowane ryczałtem
    Od: jj <p...@w...pl>

    Może nie słyszeliście o tym:

    http://ksiegowosc.infor.pl/wiadomosci/144105,W-2015-
    r-swiadczenia-cashback-beda-opodatkowane-ryczaltem.h
    tml#ixzz31DNVWRxy

  • 2. Data: 2014-05-13 13:46:48
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-05-13 12:09, jj pisze:
    > Może nie słyszeliście o tym:
    >
    > http://ksiegowosc.infor.pl/wiadomosci/144105,W-2015-
    r-swiadczenia-cashback-beda-opodatkowane-ryczaltem.h
    tml#ixzz31DNVWRxy

    A to w 2015 będzie jeszcze jakiś cashback?

    Darek

  • 3. Data: 2014-05-13 14:37:18
    Od: jj <p...@w...pl>

    Już teraz jest nędza, a jak posły uchwalą podatek to banki już z tego zrezygnują
    zupełnie :)

  • 4. Data: 2014-05-13 15:04:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 14:37:18 UTC+2 użytkownik jj napisał:
    > Już teraz jest nędza, a jak posły uchwalą podatek to banki już z tego zrezygnują
    zupełnie :)

    Może i dobrze.
    Niech jako zachęty obniżają prowizje a nie z jednej strony płacisz a z drugiej coś Ci
    tam damy. Np. Alior. 5zł za kartę co miesiąc ale cashback zwraca tą opłatę (i pewnie
    czasem więcej, czasem mniej).
    Niech oprócz tego przyznają nam jakieś punkty - to chyba nie jest opodatkowane?
    Potem punkty będzie można wykorzystać - w wybranym przez siebie momencie - na jakiś
    usługi bankowe np. przelew międzynarodowy, obniżenie oprocentowania kredytu lub marży
    i wszelkie inne płatne usługi.

    Podatku za darmowe prowadzenie konta mam nadzieję nie będzie;)

  • 5. Data: 2014-05-13 19:47:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > Podatku za darmowe prowadzenie konta mam nadzieję nie będzie;)

    O to to! Podatek od darmowego konta! Serce roście... :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2014-05-13 20:38:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > O to to! Podatek od darmowego konta! Serce roście... :-)
    No nie wiem. IMO konstrukcja multibankowa (zabieramy opłatę, po to by ja
    za 2 dni zwrócić) będzie skutkowała koniecznością naliczenia
    podatku. Więc nie jest to takie śmieszne ...
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-05-13 22:00:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No nie wiem. IMO konstrukcja multibankowa (zabieramy opłatę, po to by ja
    > za 2 dni zwrócić) będzie skutkowała koniecznością naliczenia
    > podatku. Więc nie jest to takie śmieszne ...
    > KJ

    nawet konto za 0 zł jest nieodpłatnym świadczeniem podlegającym
    opodatkowaniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-05-14 08:55:41
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-05-13 22:00, RobertS pisze:

    > nawet konto za 0 zł jest nieodpłatnym świadczeniem podlegającym
    > opodatkowaniu

    Jak nieodpłatnym ?
    Obracają moimi pieniędzmi.
    Przy takim podejściu instytucja skarpety stanie się bardzo popularna
    (podobnie jak przy walutach).

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2014-05-14 11:21:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 14 maja 2014 08:55:41 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:

    > Jak nieodlatnym ?
    >
    > Obracaja moimi pieniedzmi.

    No wlasnie, za darmo to robia:P
    To jak te piekarnie co dawaly za darmo chleb (ktorego juz nie byly w stanie sprzedac
    w terminie) potrzebujacym.

    Polityk lasy na kase na wszystko znajdzie wytlumaczenie:P

  • 10. Data: 2014-05-14 11:49:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 maja 2014 11:21:05 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:
    > To jak te piekarnie co dawaly za darmo chleb (ktorego juz nie byly w stanie
    sprzedac w terminie) potrzebujacym.
    Akurat ten słynny piekarz to taki dobroczyńca nie był. Trudno uwierzyć że rozdawał
    80% produkcji. Zwykły oszust podatkowy.