  • 1. Data: 2014-05-13 17:52:34
    Temat: polisolokata odpowiadająca lokacie 4.5% brutto w Expanderze
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Podczas wizyty związanej z założeniem lokaty 5% na 2 m-ce dostałem ofertę
    polisolokaty w Warcie również na 2 m-ce ale z limitem od 20tys do ochset tysięcy.

    Oferta moim zdaniem warta (nomen omen) rozważenia. Jedyny problem jest taki, że
    środki muszą trafić na konto techniczne już następnego dnia (i ani dnia później) co
    jest sporym ograniczeniem.

    Jeśli środki wpłyną za pozno zwrot ma nastąpić w ciągu regulaminowych 2 tygodni i
    podobno trzymają się prawego krańca tego terminu. Trzeba więc uważać i najlepiej lać
    pierwszą sesją wychodzącą.

  • 2. Data: 2014-05-13 18:59:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    podobno trzymają się prawego krańca tego terminu. Trzeba więc uważać i najlepiej lać

    wczytaj się dokładnie w regulamin, pieniądze zaczynają pracować w 4 dniu
    od wpłaty, a wypłacane są do 2 tygodni od zakończenia produktu!

    z 60 dni robi się nawet 78, a to daje ok. 2,8% netto

    nadal uważasz, że warto?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-05-13 22:25:42
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Co do 10 dni roboczych na wypłatę - zgoda, trzeba uważać.

    Ale skąd informacja, ze pieniądze zaczynają pracować od 4go dnia? Przeciez to jest
    polisa wiec podana jest suma ubezpieczenia, która zostanie wypłacona i tyle.

  • 4. Data: 2014-05-13 22:35:09
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 22:25:42 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:

    > Ale skąd informacja, ze pieniądze zaczynają pracować od 4go dnia? Przeciez to jest
    polisa wiec podana jest suma ubezpieczenia, która zostanie wypłacona i tyle.

    Policzyłem odsetki dla 4.5% brutto w skali roku i wychodzi dokładnie taka kwota jak
    podana w sumie ubezpieczenia.

    Może piszesz o jakimś innym produkcie?

  • 5. Data: 2014-05-13 22:50:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Policzyłem odsetki dla 4.5% brutto w skali roku i wychodzi dokładnie taka kwota jak
    podana w sumie ubezpieczenia.

    > Może piszesz o jakimś innym produkcie?

    masz, czytałeś regulamin produktu?

    dokładnie go przestudiowałem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-05-13 23:14:18
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Mam i przeczytałem. Nie znalazłem informacji o 4-dniowym poślizgu, chociaż czytałem w
    wersji papierowej, nie mam searcha wiec mogłem coś przegapić.

    A nawet gdyby była, to co mnie to obchodzi? Jest podana suma ubezpieczenia i tylko to
    jest wiążące. Pieniądze mogą pracować nawet tylko 61-go dnia umowy, ważne żeby
    wyplacona kwota była zgodna z tą na papierze.

    A co do umownego czasu na wypłatę środków: być może jestem naiwny ale wydaje mi sie
    ze jeśli oferują produkt finansowy opakowany jako polisa nie mogą przesadnie zwlekac
    z wypłata środków bo mają świadomość czego oczekuje klient i ze licząc na dłuższą
    współpracę nie mogą puszczać takich bąków psujących atmosferę. Podobno przelew
    zwrotny wychodzi w ciągu 1-2 dni.

  • 7. Data: 2014-05-13 23:24:40
    Od: <4...@9...232440.invalid> (Tom N)

    az.anonim w
    ups.com>:

> [...]
    > oczekuje klient i ze licząc na dłuższą współpracę nie mogą puszczać
    > takich bąków psujących atmosferę. Podobno przelew zwrotny wychodzi w
    ^^^^^^^^^

    Kręcisz waść...

    "Jeśli środki wpłyną za pozno zwrot ma nastąpić w ciągu regulaminowych
    2 tygodni i podobno trzymają się prawego krańca tego terminu. Trzeba więc
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    uważać i najlepiej lać pierwszą sesją wychodzącą."

    Podkreślenia moje

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2014-05-13 23:42:14
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Ustaw polskie kodowanie.

    A co do kręcenia: umownie jest 10 dni roboczych, ale z tego co mówił doradca przelew
    jest zazwyczaj realizowany w ciągu 1-2 dni. Oczywiście może kłamać, ale jak pisalem,
    zwlekanie z przelewem zwrotnym byłoby strzałem w stopę i postawieniem krzyżyka na
    dalszej współpracy z klientem.

    Wiec ostrożność jest zalecana, ale osobiście nie spodziewam sie problemów. Przyznam
    sie za 61 dni jeśli będzie inaczej ;)

  • 9. Data: 2014-05-13 23:47:45
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    A 2-tygodniowy zwrot o którym pisalem w pierwszym poście dotyczył sytuacji w której
    polisa nie została uruchomiona z powodu opóźnionej wpłaty a nie wypłaty po
    zakończeniu pelnego okresu ubezpieczenia.

    Takich informacji udzielił mi wspomniany doradca.

  • 10. Data: 2014-05-13 23:54:19
    Od: <5...@7...235419.invalid> (Tom N)

    az.anonim w
    ups.com>:

    > Ustaw polskie kodowanie.
    Czyli?

    Póki co to odpowiedziałeś na wiadomość z nagłówkami:

    Więc gdzie widzisz problem z polskim kodowaniem?

    > A co do kręcenia

    Brniesz.

    --
    'Tom N'