  • 1. Data: 2014-05-13 09:45:54
    Temat: Gadzet ? ... z NFC
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Powitać

    W dniu wczorajszym zostałem posiadaczem smarkofona z modułem NFC
    ale jeszcze nie miałem czasu sie temu przyglądnąć ...

    Czy w naszym pieknym kraju są juz jakies rozwiązania
    pozwalające wykorzystac ta funkcjonalność w praktyce ? (płatnosci)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-13 09:48:50
    Temat: Re: Gadzet ? ... z NFC
    Od: Pete <n...@n...com>

    http://paypass.pl/paypass-w-telefonie/

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-05-13 10:01:39
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > http://paypass.pl/paypass-w-telefonie/

    Dzieki - looknąłem - czyli póki co dupa blada ;)

    - słuchawka jest w Play
    a widze tylko Orangutana z mBąkiem
    i troche wiecej opcji dostępnych z T-Mobile

  • 4. Data: 2014-05-13 11:09:13
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 10:01:39 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Dzieki - lookn��em - czyli p�ki co dupa blada ;)
    >

    > - s�uchawka jest w Play
    >
    > a widze tylko Orangutana z mB�kiem
    >
    > i troche wiecej opcji dost�pnych z T-Mobile

    Poproś wujka Google, by włączył obsługę tego w PL:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.apps.walletnfcrel&hl=pl

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2014-05-13 11:52:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-13 10:01, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dzieki - looknąłem - czyli póki co dupa blada ;)
    >
    > - słuchawka jest w Play
    > a widze tylko Orangutana z mBąkiem
    > i troche wiecej opcji dostępnych z T-Mobile

    Przy czym to stronka mastercarda. Nie wiem, czy Visa oferuje coś więcej.
    Pewnie nie.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2014-05-13 13:58:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 09:45:54 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Powitaďż˝

    > W dniu wczorajszym zosta�em posiadaczem smarkofona z modu�em NFC
    > ale jeszcze nie mia�em czasu sie temu przygl�dn�� ...

    > Czy w naszym pieknym kraju s� juz jakies rozwi�zania
    > pozwalaj�ce wykorzystac ta funkcjonalno�� w praktyce ? (p�atnosci)

    W TMobile da sie z tego korzystac - usluga nazywa sie bodajze "my wallet".
    Zakladajac/majac konto w dawynym Syncu, mozna na platnosciach z NFC skorzystac: 10 x
    50zl zwrotu

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2014-05-13 19:16:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.05.2014 13:58, ls pisze:

    > W TMobile da sie z tego korzystac - usluga nazywa sie bodajze "my wallet".
    > Zakladajac/majac konto w dawynym Syncu, mozna na platnosciach z NFC skorzystac: 10
    x 50zl zwrotu

    Teraz jest jakieś nowe promo w dawnym synku i o NFC też coś tam chyba
    jest, no ale trzeba mieć abo w t-mobile. Należy też pamiętać, że o ile
    dobrze pamiętam to "my wallet" kosztuje już bodajże 2 albo 3 pln/m-c.

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-05-15 07:39:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    >Czy w naszym pieknym kraju są juz jakies rozwiązania
    >pozwalające wykorzystac ta funkcjonalność w praktyce ? (płatnosci)

    Moze to
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-nfc-mas
    tercard-orange-cash/

    J.