  • Data: 2002-12-06 06:52:50
    Temat: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Od: "K.B" <K...@P...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > do wyrobienia Visa Gold nie trzeba legitymowac sie ZADNYMI dochodami,
    > trzeba jedynie utrzymywac odpowiednie saldo na koncie. A to w stosunku
    > do zlotej KK DUUZA roznica.
    Jakie są wady i zalety KK a karty debetowej każdy chyba wie.
    Najważniejszy problem, na który nadal nie znalazłem odpowiedzi to taki
    karta debetowa Visa Gold mBanku to bardziej Visa Gold czy bardziej karta
    debetowa.
    Chyba jednak zostawię sobie konto w PKO SA (proszę na mnie nie krzyczeć) i
    tam zatrzymam KK
    a myślałem iż nie będę musiał nosić wachlarza kart, i znać tysięcy pinów.
    Dzięki wszystkim za odpowiedź.
    K.B