  • Data: 2002-12-06 07:51:18
    Temat: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Od: "K.B" <K...@P...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Może spróbuj precyzyjniej sformułować istotę tego problemu? To powinno
    pomóc
    > w uzyskaniu odpowiedzi.

    Czytaj cały wątek to będziesz wiedział.
    Ale powtórzę, czy Visa Gold mBanku jest postrzegana jako karta debetowa (a
    takie w Niemczech nie są (nie były) wszędzie honorowane) czy klasyczną kartą
    wypukłą. Mike pisze iż miał problemy z tą kartą np. na promach. Boję się iż
    mogę być takie problemy nie tylko na promach (dlatego pytanie do praktyków).

    > tego nie rozumiem?

    Nie wiem jak Ty ale ja noszę wszystko w jednym portfelu (dokumenty swoje i
    samochodu, karty) nie chcę by portfel miał rozmiar plecaka. W przypadku
    kradzieży portfela mam wtedy problem tylko z jedną (dwoma) kartami
    (blokowanie, ewentualne pokrycie strat), a na każdy dzień niższe koszty
    utrzymania kart, ubezpieczeń i wiele innych. Piny są potrzebne np przy
    wypłacie z bankomatu ;-))
    Pozdrawiam
    K.B
    PS Mike - dzięki