  • Data: 2002-12-06 10:54:07
    Temat: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Od: "K.B" <K...@P...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz - to w jaki sposob jest rozliczana karta jest sprawa banku a
    nie
    > merchanta. Dla 50% (tak, jestem optymista ze tylko tyl) ludzi kazda karta
    jest
    > "kredytowa" bo tylko taki zwrot znaja. Reszta rozroznia karty kredytowe
    > i debetowe(bankomatowe) a to co pozwala na w miare sprawna identyfikacje
    > plaskosc badz wypuklosc (albo znaczek VE/V). Podjac sprzedawcy karte zlota
    > masz w PL ok 0,001% szans, ze bedzie wiedzial, ze to debetowka a za
    granica
    > 0,00000000001%.

    Ja odróżniam bankową od bankomatowej - pierwsza jest żółta. ;-)))))

    > Przyklad - chyba wszystkie wypozyczalnie samochodow w USA wyraznie
    zaznaczaja,
    > ze placic mozna _tylko_ karta kredytowa a nie debetowa. Z VG mBanku nie
    bylo
    > zadnego problemu - transakcja na ok 1500 USD. Kwota ladnie zablkowana,
    potem
    > zwolniona i rozliczona ponownie przy oddawaniu kluczykow.

    I o to chodzi. Zobacz nie tylko ja mam obiekcje, co do tego jak podejść do
    takiej karty. Ale twój przykład jest bardzo dobry również dla drugiej
    strony - pomimo różnic są jednak traktowane w ten sam sposób (mam nadzieję
    iż nie tylko w USA - znów te moje obiekcje)
    Dzięki za info.
    Pozdrawiam
    K.B