  • Data: 2002-12-06 07:54:17
    Temat: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wygląda kwestia "funkcjonalności" tej karty zwłaszcza za granicą. Jest
    > to karta wypukła, ale debetowa. Czy nie z nią problemów np. za Odrą. Tam
    > bardzo często odrzucali mi karty debetowe, a w momencie gdy wyjąłem
    > klasyczną Visę Gold to otwierały się wszystkie drzwi.
    > A może lepiej taką kartę w innym banku, lub inną kartę (przeliczanie z EUR
    > na $ a potem na PLN nie wychodzi na zdrowie).
    > Dzięki za odpowiedzi. (ewentualne)
    > Pozdrawiam
    > K.B

    Gold to prestiz, a mentalnosc ludzi nadal ma duze znaczenie. Wzgledy finansowe
    nie maja tutaj nic do rzeczy, wyciagles Golda i ktos poczul, ze masz wieksze
    pieniadze.
    Jezeli chcesz miec cos bez przelicznikow to sprawdz Mastercarda np. w BPH PBK -
    nie ma przeliczen na USD. No jest KK, zawsze mozesz wziasc MasterCarda Gold,
    jezeli chcesz byc traktowowany jak "bogaty" klient.
    kmykow