  • 1. Data: 2003-09-04 12:34:57
    Temat: [VWdirect] Kartka urodzinowa :)
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Witam.
    Otrzymałem od VW Bank Polska SA kartkę z życzeniami z okazji urodzin.
    Nie dość, że procent na koncie wyższy niż u konkurencji, to jeszcze życzenia
    przyślą. :)
    Miłe to.
    Pozdrawiam
    Lukas 276

  • 2. Data: 2003-09-04 12:40:20
    Temat: Re: [VWdirect] Kartka urodzinowa :)
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Lukas276" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > : Otrzymałem od VW Bank Polska SA kartkę z życzeniami z okazji urodzin.
    > : Nie dość, że procent na koncie wyższy niż u konkurencji, to jeszcze

    Na Boże Narodzenie tez dostaniesz.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-04 12:41:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Sep 2003 14:34:57 +0200, "Lukas276" <l...@p...fm>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Otrzymałem od VW Bank Polska SA kartkę z życzeniami z okazji urodzin.
    >Nie dość, że procent na koncie wyższy niż u konkurencji, to jeszcze życzenia
    >przyślą. :)

    Nie jesteś jedyny.
    Na Boże Narodzenie przysyłali nawet karty telefoniczne.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty
    tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 4. Data: 2003-09-04 13:31:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj7bl8$uch$...@h...e-wro.net,
    RysioPysio <r...@N...pop.e-wro.pl>:
    > Użytkownik "Lukas276" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Na Boże Narodzenie tez dostaniesz.

    Mozna takie "przyjemnosci" wylaczyc poczta wewnetrzna?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-04 13:55:48
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > : > Na Boże Narodzenie tez dostaniesz.
    > :
    > : Mozna takie "przyjemnosci" wylaczyc poczta wewnetrzna?
    > :
    Czy można nie wiem, ale wiem ,że można spróbować :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-09-04 15:07:22
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna takie "przyjemnosci" wylaczyc poczta wewnetrzna?

    Ja rozumiem wyłączyć wyciągi. Ja rozumiem wyłaczyć potwierdzenia założenia
    lokat. Ale tym postem to - Robert - naprawdę mnie rozwaliłeś. :-)

    Na 0800 też pewnie nie dzwonisz tylko na wariant płatny? :-)

    Kurde, zróbcie Robertowi jakiś bank z obsługą przez 0700! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-09-04 15:11:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj7kf0$23j$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    >
    > Ja rozumiem wyłączyć wyciągi. Ja rozumiem wyłaczyć potwierdzenia
    > założenia lokat. Ale tym postem to - Robert - naprawdę mnie

    :))

    > Na 0800 też pewnie nie dzwonisz tylko na wariant płatny? :-)

    Nie dzwonie, bo nie mam potrzeby, a jak dzwonie to na tanszy - zle
    odczytales moje intencje, nie chodzi mi tu glownie o redukcje kosztow banku,
    tylko nie lubie nadmiaru korespondencji w skrzynce, nie lubie tez kartek
    swiatecznych, szczegolnie od instytucji. A po trosze tez o oszczedzanie
    lasow.

    > Kurde, zróbcie Robertowi jakiś bank z obsługą przez 0700! :-)
    Nie, dziekuje :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-05 08:15:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > tylko nie lubie nadmiaru korespondencji w skrzynce, nie lubie tez kartek
    > swiatecznych, szczegolnie od instytucji. A po trosze tez o oszczedzanie

    Po zdrapki do inteligo jeździsz do biura osobiście? :-)

    A hasła jednorazowe w mBanku dyktują Ci telefonicznie? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-09-05 08:38:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj9gm4$9uh$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Po zdrapki do inteligo jeździsz do biura osobiście? :-)
    Nie, staram sie nie zuzywac ;)

    > A hasła jednorazowe w mBanku dyktują Ci telefonicznie? :-)
    :P
    Nie, zamawiam od razu maksymalna liczbe, aby zminimalizowac liczbe ruchow
    wyjmowania poczty ze skrzynki. Akurat wczoraj wyjalem pakiet TANów :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-09-05 09:12:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nie, staram sie nie zuzywac ;)

    Wiedziałem. Kurde, Ty to masz ciężko korzystać z tych banków. :-)

    > :P
    > Nie, zamawiam od razu maksymalna liczbe, aby zminimalizowac liczbe ruchow
    > wyjmowania poczty ze skrzynki. Akurat wczoraj wyjalem pakiet TANów :)

    Tak obok tematu zastanawiałem się, jak zrobić powiadomienie SMSowe o
    poczcie. :-) Takiej normalnej, z trąbką. :-)

    Bo o wszystkim już powiadamianie mam, tego tylko brakuje. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara