  • 1. Data: 2003-09-04 07:29:19
    Temat: konto dla sp z o.o.
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Jakie polecacie najtansze konto na sp z o.o. ? Musi miec obsluge przez
    internet i byc jak najtansze.

  • 2. Data: 2003-09-04 07:50:38
    Temat: Re: konto dla sp z o.o.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piwek wrote:
    > Jakie polecacie najtansze konto na sp z o.o. ? Musi miec obsluge przez
    > internet i byc jak najtansze.

    VVBank direct?
    Bo jesli przez internet to albo jeszcze w BRE (aczkolwiek zobacz jeszcze czy
    w KB przez inet nie da sie?)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-09-04 08:02:01
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    W KB tez sie da. Aczkolwiek szukam najtanszego...

  • 4. Data: 2003-09-04 08:02:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piwek wrote:
    > W KB tez sie da. Aczkolwiek szukam najtanszego...

    No to VBd -taniej nie bedzie, nawet jesli zamiast internetu przesiadzesz sie
    na modem i suystemy corporate bankingu (home bankingu)

  • 5. Data: 2003-09-04 08:04:02
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piwek" napisał:

    | Jakie polecacie najtansze konto na sp z o.o. ? Musi miec obsluge przez
    | internet i byc jak najtansze.

    Nie znam tańszego konta dla spółek kapitałowych niż konto w DB-24 prowadzone
    w ramach bankowości internetowej.
    http://www.deutsche-bank-24.pl/index2.php?s=oplaty_b
    iz

    Zaletami są: mała opłata za prowadzenie (w porównaniu z innymi bankami nawet
    klika razy), dostęp on-line i przez telefon, niewielka opłata za przelewy -
    1,5 zł.
    Plusem jest też to, że zlecenia przelewów są realizowane w tym samym dniu, a
    nie tak jak w niektórych głupich bankach następnego dnia roboczego.

    Jeśli będzie dużo wpłat gotówkowych, to bezwzględnie trzeba umówić się na
    wpłaty zamknięte.

    No cóż, nie jest tak fajne (funkcjonalne, przejrzyste) i tak tanie jak np.
    mBiznes Konto w mBanku, ale nic lepszego na rynku dla sp. z o. o. nie
    znajdziesz.
    Szkoda, że mBank nie lubi spółek kapitałowych :(

  • 6. Data: 2003-09-04 08:07:32
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Faktycznie. Widze, ze w VWd wszystko za darmo :-) Dzieki za rade. Jesli
    chodzi o sp z o.o. to w takim razie najlepszy bank poniewaz ani Mbank, ani
    Inteligo nie oferuja kont dla spolek z o.o. No a w innych niz wymienione
    wyzej bankach jest drogo. Tylko jeszcze jedno pytanie. Trzeba mi rachunek
    pomocniczy a nie glowny dla firmy. Głowny jest w Fortisie. Czy moge zalozyc
    w VW rachunek pomocniczy?

  • 7. Data: 2003-09-04 08:11:11
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    | No to VBd -taniej nie bedzie, nawet jesli zamiast internetu przesiadzesz
    sie
    | na modem i suystemy corporate bankingu (home bankingu)

    W VBd to chyba tylko Plus Konto Biznes ale bez Biznesbankingu, bo to
    cholernie drogie :)
    Poza tym nie wiem, czy to konto jest w pełni funkcjonalne, ponieważ jest to
    "konto lokacyjne".
    Minusem dla sp. z o. o. może być jedna placówka banku w Polsce (wpłaty lub
    wypłaty dużych kwot).

  • 8. Data: 2003-09-04 08:13:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piwek wrote:
> [...]
    > Trzeba mi rachunek pomocniczy a nie glowny dla firmy. Głowny jest w
    > Fortisie. Czy moge zalozyc w VW rachunek pomocniczy?

    Mozesz. Tylko zglos to pozniej do US ;)

  • 9. Data: 2003-09-04 08:36:44
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Co to zmienia ze jest to konto lokacyjne? Czy klienci beda mi mogli uiszczac
    na to konto oplaty ? Wlasciwie tylko do tego mi to konto jest potrzebne.

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bj6s27$71d$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

  • 10. Data: 2003-09-04 08:39:18
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Rozmawialem kiedys z pania w infolinii ale nie pamietam czy mbanku czy
    inteligo i mowila, ze wprowadza prawdopodobnie i dla spolek kapitalwoych.
    Ale bylo to pol roku temu i jak widac nic sie nie zmienilo.

    Bedzie duzo wplat gotowkowych ale robionych przez klientow (oplaty za
    Internet). CZy chodzilo ci o moje wplaty gotowkowe czy klientow?