  • 1. Data: 2003-09-04 10:06:16
    Temat: Przelew z USA
    Od: "The Torn" <t...@o...pl>

    Robimy zlecania dla firmy w USA. Pierwszy przelew przyszedł w 3 dni, drugi
    od 20 do wczoraj nie.

    Poprosiliśmy o komunikat MT 103 potwierdzający wysłanie przelwu ponieważ tak
    nam powiedziano w naszym banku w Polsce. Jest on podstawą złożenia
    ewentualnej reklamacji.

    Strona amerykańska, za nic w świecie nie chciała czegoś takiego przysłać.
    Podali na seq nubmer i Internation Tracking Number. W Naszym banku nie widzą
    co to jest.

    W końcu przelew przyszedł ale niesmak pozostał. Amerykanie zaczeli
    zachowywać się po chamsku jak poprosiliśmy o potwierdzenie.

    Czy ktoś z Państwa wie jak można sprawdzić czy przelew poszedł czy nie?

  • 2. Data: 2003-09-04 21:16:24
    Temat: Re: Przelew z USA
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The Torn" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zachowywać się po chamsku jak poprosiliśmy o potwierdzenie.
    >
    > Czy ktoś z Państwa wie jak można sprawdzić czy przelew poszedł czy nie?

    Niestety nie wiem, ale mi wczoraj w ciagu 5 godzin przeszedl przelew z
    citibanku ny do mBanku. Nie wiem czy to rekord, ale byłem mile zaskoczony.
    Na pewno potwierdzeniem pojścia przelewu są pieniądze na koncie.

    Vizvary II Istvan

  • 3. Data: 2003-09-05 20:46:51
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nie wiem, ale mi wczoraj w ciagu 5 godzin przeszedl przelew z
    > citibanku ny do mBanku. Nie wiem czy to rekord, ale byłem mile zaskoczony.
    > Na pewno potwierdzeniem pojścia przelewu są pieniądze na koncie.

    Patrząc na kursy walut myslę, że wyjątkowo mogli się spóznić ze 24 godziny.
    Ale trudno

    Vizvary