  • 1. Data: 2003-09-04 12:52:54
    Temat: 33 fundusze w SFI
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oferta internetowego Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku została
    rozszerzona o osiem funduszy CA IB TFI SA.

    Do tej pory na platformie SFI dostępnych było 25 funduszy inwestycyjnych
    zarządzanych przez sześć towarzystw. Od września br. oferta Supermarketu
    poszerzyła się o osiem funduszy CAIB: CAIB Top Ameryka, CAIB Obligacji, CAIB
    Akcji, CAIB Top Europa, CAIB Aktywnego Zarządzania, CAIB Skarbowy, CAIB
    Europejskich Obligacji, CAIB Dolarowych Obligacji.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3155

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-04 13:13:24
    Temat: Re: 33 fundusze w SFI
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Oferta internetowego Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku została
    > rozszerzona o osiem funduszy CA IB TFI SA.

    To ja moge jeszcze dopłacić kilka złotych, żebyś nie dublował postów na
    grupie :-)

  • 3. Data: 2003-09-04 13:15:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek wrote:
    > To ja moge jeszcze dopłacić kilka złotych, żebyś nie dublował postów
    > na grupie :-)

    he he, no informacji prasowej to nie bylo ;) Ale rzeczywiscie powinienem
    walnac do tamtego watku.
    Co do zbiorki - dzisiaj nikt juz nie wplacil :( Trzeba znowu zaapalowac -
    grun ze polowa kasy juz jest :)

  • 4. Data: 2003-09-04 13:24:10
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > walnac do tamtego watku.
    > Co do zbiorki - dzisiaj nikt juz nie wplacil :( Trzeba znowu zaapalowac -

    Ludziska się przyzwyczaili do darmowego internetu albo jeszcze nie zrealizowali
    zysków z SFI/Giełdy.

    PS.
    Ja się wycofałem we wtorek na z góry upatrzone pozycje, stąd _niezwykła_
    hojność :-)

    Jacek