  • 1. Data: 2003-09-04 08:11:24
    Temat: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://mietkowski.fm.interia.pl/zazalenie.jpg
    (na pl.biznes wynalazlem)

  • 2. Data: 2003-09-04 08:24:30
    Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bj6s4g$gnt$1@news.onet.pl...

    > http://mietkowski.fm.interia.pl/zazalenie.jpg
    > (na pl.biznes wynalazlem)

    _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...

    Na miejscu rzecznika prasowego olałbym to. Prasą to ten gościu bynajmniej
    nie jest...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-09-04 08:32:28
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...

    a co to bylo - bo strona zablokowana :-)) z powodu zbyt duzej poczytnosci
    :-))

  • 4. Data: 2003-09-04 08:54:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    www.nawara.elsat.net.pl/inne/zazalenie.jpg

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-09-04 09:44:39
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com>

    > _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...

    Rzeczywiscie - niezly gosc.
    Ale mi mimo wszystko najbardziej w tej historii nie podoba sie to, ze
    podane sa tam wszystkie dane autora tego zazalenia.
    Na miejscu banku BZ WBK zwolnilbym osobe odpowiedzialna
    za cos takiego.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 6. Data: 2003-09-04 09:48:36
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Sep 2003 10:32:28 +0200, "Krab" <k...@h...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >a co to bylo - bo strona zablokowana :-)) z powodu zbyt duzej poczytnosci
    >:-))

    Ja przed chwila to zazalenie przeczytalem...

    Rozsierdzony facio, nie ma co. :-)

    --
    Adek

  • 7. Data: 2003-09-04 09:53:31
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > podane sa tam wszystkie dane autora tego zazalenia.
    > Na miejscu banku BZ WBK zwolnilbym osobe odpowiedzialna

    a skąd wiesz, że to nie autor zażalenia poczuł konieczność pochwalenia się
    swoim pismem ?

  • 8. Data: 2003-09-04 09:53:35
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    Można tylko współczuć pracownikom banków którzy muszą takich klientów
    obsługiwać

    a kiedyś dziwiłem się, dlaczego znajoma z PKO BP tak bardzo cieszyła się z
    tego, że jest przenoszona na stanowisko w którym już nie będzie musiała mieć
    bezpośredniego kontaktu z klientami

  • 9. Data: 2003-09-04 10:03:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com> napisał w
    wiadomości news:bj71is$af5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > podane sa tam wszystkie dane autora tego zazalenia.
    > Na miejscu banku BZ WBK zwolnilbym osobe odpowiedzialna

    Mam wrażenie, że coś jest jednak pozmieniane. Porównajcie stempel z
    nagłówkiem. Napierwszy rzut oka nie poasuje Bolesław do Bolesławca, kod
    pocztowy, ulica.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-09-04 10:09:04
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com>

    > Mam wrażenie, że coś jest jednak pozmieniane. Porównajcie stempel z
    > nagłówkiem. Napierwszy rzut oka nie poasuje Bolesław do Bolesławca, kod
    > pocztowy, ulica.

    Faktycznie - ta wersja jest troche zmieniona.
    Ale z tydzien temu widzialem to juz - ale z kompletnymi i nie zmienionymi
    danymi. Widoczne sa nawet dane na pieczatce (NIP, Regon), poza tym
    numer telefonu. Na szczescie wiec ktos chyba zrozumial swoj blad...
    Nie bede tej mojej wersji publikowal ;)

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski