  • 11. Data: 2004-07-13 09:32:05
    Temat: Re: VWbank aktualizacja stanu konta - prozba o pomoc!!!
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    12 Jul 2004 21:01:05 +0200, na pl.biznes.banki, Adam napisał(a):

    > Mam dwa rachunki w VWbank , niemoge ich zaktualizowac tzn saldo mam z
    > dziesiejszego dnia z godziny 8.00. Po wcisnieciu "aktalizuj" widnieje to samo
    > saldo i godzina. Pamietam ze byla na grupie dyskusja o tym , ba nawet ktos
    > znal sposob na powyzszy problem. Niestety nieudalo mi sie tego znalesc w
    > archuwum.

    To chyba jednak jakiś większy problem. Moje konto w VWBd traktuję jako
    podręczną skarbonkę. Umieszczam tam drobne nadwyżki środków
    finansowych, z których czasami korzystam gdy nadejdzie "czarna
    godzina" ;-). Tak też stało się 7 lipca, potrzebowałem zpałacić za
    paliwo i skorzystałem z karty do mojego konta w rzeczonym banku. W
    zeszły weekend również zapłaciłem za zakupy tą kartą. A teraz uwaga:
    do dnia dzisiajszego środki na moim koncie nie uległy zmniejszeniu,
    saldo jest dokładnie takie samo, jak przed tymi operacjami!!! Chyba
    zrobię jakieś większe zakupy tą kartą skoro nie obciąża ona mojego
    konta ;-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 12. Data: 2004-07-13 11:47:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 12 Jul 2004 23:48:02 +0200, w
    <2h1nrclquyrc.16exmig3vl0oz$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    napisał(-a):

    > OK a masz Ty chłopie w ogóle konto w VW czy tak sobie tylko skrobiesz po
    > nocy? Sądzę raczej, że to drugie.......

    1. Ja mam.
    2. On ma rację.

  • 13. Data: 2004-07-13 17:19:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Human Being wrote:

> [...]
    > saldo jest dokładnie takie samo, jak przed tymi operacjami!!! Chyba
    > zrobię jakieś większe zakupy tą kartą skoro nie obciąża ona mojego

    Bez obawy, _samą_ _kartą_ nie wydasz więcej niż masz, cuda się nie zdarzają
    ;-)

  • 14. Data: 2004-07-13 17:41:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > 1. Ja mam.
    > 2. On ma rację.

    Ja też mam konto w VW od trzech miesięcy i:

    Dwa tygodnie temu w sobotę dokonałem wypłaty przy pomocy karty Visa
    Electron kwoty 50 zł z bankomatu PKO BP w Katowiach przy ul. Damrota o
    godzinie cirka 14.30. Jakakolwiek wzmianka o tej transakcji pojawiła się
    zarówno w historii jak i na stronie głównej części transakcyjnej dopiero we
    wtorek

    Rozumiemy się czy to ja czegoś nie rozumiem?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-07-13 17:42:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Human Being napisał(a):

> [...]
    > saldo jest dokładnie takie samo, jak przed tymi operacjami!!! Chyba
    > zrobię jakieś większe zakupy tą kartą skoro nie obciąża ona mojego

    ...i wpadniesz w debet co Cię będzie słono kosztować ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-07-14 11:04:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jul 2004 19:41:45 +0200, w <n4wtmam29f6g$.rcm27btisrxu.dlg@40tude.net>,

> [...]
    > wtorek
    >
    > Rozumiemy się czy to ja czegoś nie rozumiem?

    Rozumiemy się. Ale czy nigdy nie miałeś takiej sytuacji, że aktualizacja salda
    po prostu nie działała (i ciągle pokazywało saldo z jakiejś tam godziny).

  • 17. Data: 2004-07-14 18:10:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Rozumiemy się. Ale czy nigdy nie miałeś takiej sytuacji, że aktualizacja salda
    > po prostu nie działała (i ciągle pokazywało saldo z jakiejś tam godziny).

    Oczywiście. Stale tak mam :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 18. Data: 2004-07-14 19:21:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 14 Jul 2004 20:10:27 +0200, w
    <1k73fv89uz1rt$.1690sdggoa0ji.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <z...@c...cy> napisał(-a):

    > Oczywiście. Stale tak mam :)

    I sprawdziłeś może przy jakiejś takiej okazji Historię?

  • 19. Data: 2004-07-14 22:07:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > I sprawdziłeś może przy jakiejś takiej okazji Historię?

    Tak. Patrz trzy posty wyżej ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 20. Data: 2004-07-15 12:18:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Jul 2004 00:07:15 +0200, w <1...@4...net>,

    > Tak. Patrz trzy posty wyżej ;)

    To był akurat jeden przypadek. Naprawdę nigdy nie widziałeś nieaktualnego
    salda, natomiast aktualnej Historii?