  • 1. Data: 2004-02-10 17:59:29
    Temat: VWagenowi coś się pomerdało
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Próbowałem złożyć zlecenie przelewu z data przyszłą dla zdefiniowanego
    odbiorcy i nie chce przyjąć - twierdzi, ze za krótki rachunek.
    Za to przelew na ten sam rachunek przyjął :rotfl:
    Sknera z tego VWB :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2004-02-10 19:31:05
    Temat: Re: VWagenowi coś się pomerdało
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    Robert Wicik napisał:

> [...]
    > odbiorcy i nie chce przyjąć - twierdzi, ze za krótki rachunek.
    > Za to przelew na ten sam rachunek przyjął :rotfl:

    Jak narzekać to narzekać...

    Ja z kolei założyłem lokatę w dominecie i chciałem wysłać pieniądze z VW w
    jednym kawałku. Próbowałem zwiększyć maksymalną kwotę operacji przez
    internet. Prośba mailowa została zignorowana, więc cały dzień próbowałem
    się dodzwonić. Ręce opadają i ucho boli, a limity zostały stare :-(

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2004-02-10 19:38:44
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    ATZ Rzeszow napisał:

    > Próbowałem zwiększyć maksymalną kwotę operacji przez internet. Prośba
    > mailowa została zignorowana, więc cały dzień próbowałem się dodzwonić.
    > Ręce opadają i ucho boli, a limity zostały stare :-(

    Krytyka okazała się skuteczna, bo właśnie dostałem to co chciałem :-)

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2004-02-10 20:16:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internet. Prośba mailowa została zignorowana, więc cały dzień próbowałem
    > się dodzwonić. Ręce opadają i ucho boli, a limity zostały stare :-(

    A ja chciałem w Dominecie i nawet do mnie oddzwonili, ale od miesiąca nie
    mogą mi przesłać umowy, więc chyba mi się odechce. Dzwonić nie mam zamiaru.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-10 21:48:23
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Krytyka okazała się skuteczna, bo właśnie dostałem to co chciałem :-)

    To miales farta ze kwota =<20k pln bo dla wiekszych trzeba zwiekszac
    limit korespondencyjnie lub faxowo.

    W mBanku tych problemow nie ma :-))
    Tak to juz jest - nie ma banku idealnego :-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2004-02-10 22:13:46
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0bjk8$frd$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > To miales farta ze kwota =<20k pln bo dla wiekszych trzeba zwiekszac
    > limit korespondencyjnie lub faxowo.

    Przy czym korespondencyjnie to tez poczta wewnetrzna, jak juz wielokrotnie
    zweryfikowano, m.in. yours truly.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-10 23:33:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0b64d$5ee$1@news.onet.pl...

> [...]
    > odbiorcy i nie chce przyjąć - twierdzi, ze za krótki rachunek.
    > Za to przelew na ten sam rachunek przyjął :rotfl:

    A mnie dziwi coś innego. Miałem e-direct, otwarłem dodatkowo Plus konto.

    Zauważyłem, że w przypadku zlecania przelewu w serwisie internetowym mogę
    wybrać automagicznie dodany drugi rachunek, coś w stylu 'przelewu między
    własnymi rachunkami'. Inaczej - nie muszę dodawać mojego rachunku do
    odbiorców. Też macie coś takiego ? :-)

    No ale to całkiem logiczne. Nielogiczne moim zdaniem jest coś innego. Przy
    'zleceniach' już tego automatycznie dodanego 'odbiorcy' nie ma. I siłą
    rzeczy, musiałem i tak dodać do odbiorców moje dwa rachunki - e-direct i
    plus konto, bo lubię robić przelewy między własnymi rachunkami z datą
    przyszłą, czyli zlecenia właśnie.
    Ktoś zauważył tą niekonsekwencję ?

    BTW mogliby zrobić w IVR opcję przelewu między własnymi rachunkami...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 8. Data: 2004-02-10 23:42:22
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Przy czym korespondencyjnie to tez poczta wewnetrzna, jak juz wielokrotnie
    > zweryfikowano, m.in. yours truly.

    Kurcze, to mi sie zapomnialo :-)

  • 9. Data: 2004-02-11 06:14:45
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0bq9o$s1b$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > Kurcze, to mi sie zapomnialo :-)
    > To pisze zwiekszyc na 100k :->

    100k styka :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-02-11 06:30:17
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c0bpov$5pa$1@news.onet.pl...
    > A mnie dziwi coś innego. Miałem e-direct, otwarłem dodatkowo Plus konto.

    A ja na odwrót. Najpierw PlusKonto, a od kiedy spuścili z opłat - e-direct
    :-))

> [...]
    > rzeczy, musiałem i tak dodać do odbiorców moje dwa rachunki - e-direct i
    > plus konto, bo lubię robić przelewy między własnymi rachunkami z datą

    Też mam dodane własne rachunki jako odbiorcy choć przelewy wewnętrzne daje
    się wybrać z listy. Natomiast "zleceń" wewnętrznych jeszcze nie spradzałem.

    > BTW mogliby zrobić w IVR opcję przelewu między własnymi rachunkami...

    Ano mogliby. Ostatnio chciałem przelać przez telefon z Pluskonta na e-direct
    i du*& zbita ...
    A jakie upierdliwe jest pamiętanie salda dostępnego w głowie :)

    Ja traktuję VWB jako ciekawostkę o wysokim oprocentowaniu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik