  • 1. Data: 2003-12-11 22:41:09
    Temat: VW roznica
    Od: "wlos" <s...@g...pl>

    Czym sie rózni
    e-direct standard od Plus Konta?
    Chodzi mi o zastosowanie, oplaty.. wszystko:)

    Niby wszystko pieknie i za darmo i tu i tu.
    Brakuje mi jakiegos porownania jak w mBanku

    pozdrawiam

    begin 666 wlos.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMW;&]S#0I&3CI
    W;&]S#0I.
    M3U1%.F)B8FQL90T*6"U704(M1T5.1$52.C(-"D5-04E,.U!2148
    [24Y415).
    M150Z<W!R;V)U:F5 9V%Z971A+G!L#0I2158Z,C P,S$R,3%4,C(T,3 Y6@T*
    +14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2003-12-11 22:53:34
    Temat: Re: VW roznica
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brarh9$gra$...@i...gazeta.pl,
    wlos <s...@g...pl>:
    > Czym sie rózni
    > e-direct standard od Plus Konta?
    > Chodzi mi o zastosowanie, oplaty.. wszystko:)
    >
    > Niby wszystko pieknie i za darmo i tu i tu.
    > Brakuje mi jakiegos porownania jak w mBanku

    Bylo pare razy tutaj dokladnie takie pytanie i odpowiedzi - zajrzyj do
    archiwum.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-11 22:59:04
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "wlos" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czym sie rózni
    > e-direct standard od Plus Konta?
    > Chodzi mi o zastosowanie, oplaty.. wszystko:)
    >
    > Niby wszystko pieknie i za darmo i tu i tu.
    > Brakuje mi jakiegos porownania jak w mBanku

    Roznice sa chyba tylko dwie: do e-directa dostajesz VE, a na Plus Koncie
    masz wyzsze oprocentowanie. Cos takiego jak ekonto i emax w mBanku.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2003-12-12 09:08:15
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:brasrp$7u$1@news.onet.pl...

    > Roznice sa chyba tylko dwie: do e-directa dostajesz VE, a na Plus Koncie
    > masz wyzsze oprocentowanie. Cos takiego jak ekonto i emax w mBanku.

    Ubezpieczenie, darmowy token -> e-direct.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-12-12 09:28:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brc0hs$r4l$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:brasrp$7u$1@news.onet.pl...

    > Ubezpieczenie, darmowy token -> e-direct.

    Czy jak się ma e i plus to ma się również dwa tokeny?

    Renata

  • 6. Data: 2003-12-12 09:29:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj2h0.to.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...

    > Czy jak się ma e i plus to ma się również dwa tokeny?

    Nie. Tylko ten bezpłatny. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-12-12 09:37:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brc1pd$8cl$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnbtj2h0.to.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...

    > Nie. Tylko ten bezpłatny. :-)

    Czy Twój uśmiech oznacza, że żartujesz, czy, że obśmiewasz "spryt" VW,
    bo ja _znów_ nie widzę żadnej info na stronie VW na ten temat, więc
    naprawdę nie wiem jak mam interpretować smileya.

    Renata

  • 8. Data: 2003-12-12 09:40:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj324.10t.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Czy Twój uśmiech oznacza, że żartujesz, czy, że obśmiewasz "spryt" VW,
    > bo ja _znów_ nie widzę żadnej info na stronie VW na ten temat, więc
    > naprawdę nie wiem jak mam interpretować smileya.

    To był najszczerszy ze szczerych uśmiechów. :-)

    Po prostu mając plus konto - płaci się za token. Mając dodatkowo e-direct -
    ten sam token jest już za darmo.

    To akurat jest opisane w TPiO.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-12-12 09:43:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brc2do$b9p$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    >
    > To był najszczerszy ze szczerych uśmiechów. :-)
    >
    > Po prostu mając plus konto - płaci się za token. Mając dodatkowo e-direct -

    A odwrotnie? Mam e-direct i teraz chcę plus, to zaczną mi naliczać za
    ten darmowy token, kt. mam już w domu? Czy przyślą drugi. Moim zdaniem
    to nie wynika z TPiO

    Renata

  • 10. Data: 2003-12-12 09:45:21
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj3d8.10t.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
> [...]
    > : A odwrotnie? Mam e-direct i teraz chcę plus, to zaczną mi naliczać za
    > : ten darmowy token, kt. mam już w domu? Czy przyślą drugi. Moim zdaniem

    A nie wyczytałaś na stronie VW o bezpłatnym numerze do konsultantów ?
    0-800-103-301
    Są mili i kompetentni. Zadzwoń - wszystkiego się dowiesz.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej