  • 31. Data: 2023-04-21 11:26:47
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Apr 2023 01:05:59 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Aż dziw bierze, że taką metaforę mógł stworzyć taki nędzarz

    On tak sobie siedzi w szambie, z którego od czasu do czasu musi się
    wynurzyć i kogoś zwyzywać od ubeków albo zbluzgać wisienkami.
    Z jego wpisów wnoszę, że jest gorliwym katolikiem, więc pewnie ksiądz mu
    zadał taką pokutę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2023-04-22 08:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli nie umiesz odpowiedzieć na zadane Ci pytanie?

    -----

  • 33. Data: 2023-04-22 09:15:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 kwietnia 2023 o 08:33:10 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    Cię nie stać?
    > Czyli nie umiesz odpowiedzieć na zadane Ci pytanie?

    Jest wewnętrznie sprzeczne, więc nie da się odpowiedzieć.
    Ew. możemy porozmawiać o tym, po co są mi wisienki.
    Oraz osobno o tym, że aero2 spokojnie na tablet wystarcza - mam w tablecie niezależny
    "internet", nie potrzebuję by był stale on-line (jak masa zombie na ulicy) - i na
    ulicy też nie oglądam na nim filmów (choć na youtube w SD transfer aero2 wystarcza) -
    i to też są orzeszki 20zł/mc.

  • 34. Data: 2023-04-23 12:04:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No różne hobby mają ludzie, Ty też masz specyficzne: wydymać system na złotówkę.
    Zrobisz tak milion razy i na rozpoczęcie biznesu
    wystarczy.
    Kartę z nieograniczona liczbą połączeń i SMS-ów plus 10 GB miesięcznie można było
    mieć za 10 złotych, dużo podobnych ofert, wolałbym
    zapłacić niż się męczyć z captcha nagle w środku ważnej operacji.
    U was w komunikacji miejskiej nie ma WiFi dla biedaków?

    -----
    > aero2 spokojnie na tablet wystarcza - mam w tablecie niezależny "internet", nie
    potrzebuję by był stale on-line - i na ulicy też

  • 35. Data: 2023-04-23 13:36:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 12:05:03 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No różne hobby mają ludzie, Ty też masz specyficzne: wydymać system na złotówkę.
    Zrobisz tak milion razy i na rozpoczęcie biznesu
    > wystarczy.

    Mieć milion i nie mieć miliona to razem dwa miliony.
    Większość tego nie rozumie i dlatego to mniejszość jest milionerami (nawet
    złotówkowymi).

    > Kartę z nieograniczona liczbą połączeń i SMS-ów plus 10 GB miesięcznie można było
    mieć za 10 złotych, dużo podobnych ofert, wolałbym

    "Można było" czy można mieć?
    Masz taką?
    I nie jest przypadkiem drugą czy trzecią w zestawie, gdzie pierwsza jest jednak Ń
    razy droższa?
    W przedszkolu mówiło się "w domu to ja mam słonia w karafce" - coś chyba nie
    wyrosłeś.
    Ale mi nawet takiej za 10zł nie potrzeba, tak samo jak kablówki czy netu w domu.
    Swojej (innej niż aero) karty sim też nie mam. Jedynie żona.

    > zapłacić niż się męczyć z captcha nagle w środku ważnej operacji.
    > U was w komunikacji miejskiej nie ma WiFi dla biedaków?

    Jak to sobie wyobrażasz, jedziesz gdzieś autobusem, gdzie akurat działa (a nie działa
    zwykle, bo nikt nie serwisuje bo nikt już nie korzysta - za to śmieszne są pretensje
    pasażerów w pierdolinkach, spodziewających się, że jak nie mają "w telefonie" to wifi
    będzie działać - muska się spodziewają? ;) czy stoisz na przystanku i przeskakujesz
    między AP-kami?

    Na captcha jest sposób - pozwolić mu się wyłopotać, wpisać i godzina jest.
    Kiedyś włączałem tryb samolotowy, ale to było kiepskie - nie wpisujesz kapcia, ale
    nie wiadomo, ile czasu zostało, a do tego durne apki w tle czają się na włączenie
    łączności i przyblokowują tablet - a nie robią tego gdy wpisujesz kapcia.

  • 36. Data: 2023-04-23 14:14:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No do 15 kwietnia można było w promocji (normalnie było po 20 zł czyli tez nieźle, bo
    po wykorzystaniu limitu jest niezły lejek 1
    Mbps), reszta na misc.telefonia.gsm

    -----

  • 37. Data: 2023-04-25 20:12:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przyszła karta - szybko, no i całkiem ładna.
    Ale numerują po kolei - dwa zera na początku drugiej połówki numeru, jak znajdę to
    porównam z numerami starych.
    No i nareszcie wypukła, choć w ST nazywają uparcie "visa electron".
    Co ciekawe - ani śladu napisu "debit".
    Hologram w kształcie ptaszka, też bez debit (ale nie wiem, czy visy mają, MC mają
    "debit" na hologramie).
    Ładnie "okolone" logo visa - jest ramka, ale nie prostokątna.
    W apce udało się aktywować, ale PINu ustawić się nie da - widać trzeba czekać na
    drugą kopertę i iść do bankomatu (ale jeszcze sprawdzę w ST).

  • 38. Data: 2023-04-26 08:58:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ciekawy pomysł - seria ta sama (identyczna pierwsza połowa numeru), a stare (ważność
    2018/19) visa electron, zaś nowa (ważność 2026) bez electron i wypukła...
    A wydawanie kart im stanęło.
    Ta ważna do 10/18 ma końcówkę rzędu 70k - a ponieważ dostałem wtedy dwie z tym samym
    numerem i datą ważności (mam je do dziś), to mam jeszcze ważną do 01/19 z numerem
    rzędu 160k - nieźle wtedy im widać szło.
    Ale to musiał być krótki pik - bo teraz jest ważna do 04/26 z numerem rzędu 220k.
    Fajne podejście.
    Nie pamiętam, czy pisałem, że IKA mi odpowiedział, że nie mogą mi napisać, w jaki
    sposób numerują karty...
    Ale podobno "uwagi przekazali".
    Poczekam i po wakacjach zamówię sobie nową.
    Ktoś przyjmuje zakład, że nic się nie zmieni? ;>

    Aha, napis "debit" jednak się znalazł, trudno zauważyć bo w przyciemnionym rogu.

  • 39. Data: 2023-04-26 18:35:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Wypełniłem jakoś dzień przed Tobą.
    > Wczoraj zadzwonili potwierdzając dane.
    > Przysłali mailem 3 formularze do wydruku i podpisania (i odesłania
    > skanu) ,fatca, rezydencja podatkowa i jakaś informacja.

    O mamo!
    Wczoraj był kurier odebrał dokumenty ( na plus: nie chciał skanować
    dowodu ...)
    Dziś poprzysyłali identyfikatory i startowe hasła.
    i to jest dla mnie jakiś dramat.
    Blokada wklejania w polu z loginem i hasłem?
    Ech.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 40. Data: 2023-04-26 21:34:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2023-04-26 o 18:35, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Dziś poprzysyłali identyfikatory i startowe hasła.
    > i to jest dla mnie jakiś dramat.
    > Blokada wklejania w polu z loginem i hasłem?

    To przenieś się do Banku Spółdzielczego :D
    Tam już zaczęli stosować YubiKey-e U2F,
    a ING się chwalił że będzie pierwszy ;)

    Ps.
    Dziś zapłaciłem daninę fiskusowi (PIT-R).... trochę boli :Q
    - będą mieli na bony turystyczne dla emerytów ;P

    Pozdro