  • Data: 2023-04-20 16:45:04
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Numer klienta chyba ten sam - w każdym razie w nowym ST odnalazły się moje stare
    szablony,
    oraz numer rachunku ma w ostatniej "czwórni" 0003 (dwie przedostatnie "czwórnie" to
    numer klienta, jak w śp. db).
    Choć w sumie w milku było jeszcze ciekawiej - numer klienta nowy, ale szablony też
    się odnalazły
    (za to już od prawie roku "naprawiają", żebym mógł na nowym numerze klienta użyć
    starego aliasu...).
    Aliasów do logowania nie znalazłem.
    Przy każdym logowaniu konieczność wpisania SMS - jak w N26.

    W FAQ w końcu znalazłem, że autoryzacja SMS wróciła dopiero w listopadzie 2020 -
    widać
    covid pomógł choć w jednej rzeczy...

    Z logowaniem łatwo nie było, hasło wygenerowane przez pana w banku nie wchodziło -
    chyba że to
    ja nie potrafię przepisywać.
    Żeby odblokować na infolinii, najpierw jeszcze musiałem ustawić pin do łączności
    telefonicznej.
    Pani wygenerowała mi drugie hasło - i już za drugim razem udało się je dobrze
    wpisać...
    Na własne hasło też mają wymagania - musi być znak specjalny. Same utrudnienia.

    Apka nic dziwnego, że mała, wygląda po prostu na przeglądarkę ST, który jest zrobiony
    RWD.
    Nie pamiętam już gdzie, ale bywały takie rozwiązania w innych bankach - ale potem
    zrobili normalne apki.

    Sam ST zaś nie najgorszy, choć debilizmów RWD nie brak - np. skracania numeru
    rachunku poprzez
    wpisywanie kropek w miejsce np. 8 cyfr - choć bez problemu w wydzielonej ramce
    zmieściłby się cały numer.

    Karty w ST jeszcze nie widać, ciekawe, jak długo trzeba będzie czekać.
    Za to do odczytania 10 wiadomości z lat 2019-2021 (żeby je zobaczyć trzeba zmienić
    ustawienia "filtru") ;>