  • 1. Data: 2003-11-14 14:55:38
    Temat: VW lezy?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Tez nie mozecie wejsc na www, czy tylko ja?
    Nie odpowiada na pinga..

    M.

  • 2. Data: 2003-11-14 14:58:20
    Temat: Re: VW lezy?
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    .it.pw.edu.pl...
    > : Tez nie mozecie wejsc na www, czy tylko ja?
    > : Nie odpowiada na pinga..
    > :
    > : M.
    > :

    Powolutku ale wszedlem i zrobilem co chcialem.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 3. Data: 2003-11-14 15:23:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Powolutku ale wszedlem i zrobilem co chcialem.

    Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-14 15:47:51
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    Nie :) Ja az zajrzalem, zeby sprawdzic jak VW wyglada po tym, jak mu to
    zrobiono :)

    (BTW - u mnie predkosc logowania bez zarzutu)

    Seb

  • 5. Data: 2003-11-14 17:35:16
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > : > Powolutku ale wszedlem i zrobilem co chcialem.
    > :
    > : Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    To co Ci sie skojarzylo zwyklem robic wczesnym rankiem :)

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 6. Data: 2003-11-14 17:36:54
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    Nie tylko :->

  • 7. Data: 2003-11-14 19:22:34
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:bp2s27$scr$...@n...onet.pl...

    > Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    Jeszcze jeden off post. Mi sie nie skojarzylo - po krótkim zastanowieniu
    wpadlem na to, co statecznym ludziom do glowy przychodzi... Jak to sie mówi?
    Glodnemu chleb na mysli?

  • 8. Data: 2003-11-14 21:11:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy tylko mnie sie to odpowiednio skojarzylo? :-D

    Nie tylko ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-11-14 21:17:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp3ggf$qqo$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nie tylko ;-)))

    Mi sie nie skojarzylo :(

    Moze to przez tytul wątku. Gdyby bylo np. Nordea leży - to wtedy co innego
    ;)

    --
    Robert