  • 1. Data: 2003-11-14 14:01:08
    Temat: Re:
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >www.duet-mk.prv.pl
    >
    >Razem z żoną piszemy pracę magisterską dotyczącą bezrobocia. Chcemy w niej
    >poruszyć kwestię pracy "na czarno" i poznać Waszą opinię na ten temat.
    >Zapraszamy w związku z tym do wypełnienia i rozpowszechniania ankiety
    >umieszczonej na www.duet-mk.prv.pl
    >Jej wypełnienie zajmuje tylko 2-3 minuty! A dla nas każdy głos jest ważny!
    >Ma ona pokazać jak szerokie kręgi zatacza praca bez ubezpieczenia.
    >Serdeczne dzięki wszystkim, którzy pomogają nam wypełniając ankietę i
> [...]
    Niestety wskazany przez Ciebie link NIE DZIAŁA!
    Z pozdrowieniami
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-11-14 14:19:49
    Temat: Re: Re:
    Od: m...@p...onet.pl

    Co to znaczy "Praca na czarno"?

    Często się spotykam z praktyką stosowaną w wielu firmach, które potrzebują dużo
    osób do wykonywania jakiś prostych czynności na parę godzin. Ale stawiają jeden
    warunek! Umowa-zlecenie musi być na osobę uczącą się do 26. roku życia lub
    pracującą już na pełen etat. Osoba, która pracuje nie musi być tą samą osobą z
    umowy.
    Chodzi o to, że wtedy pracodawca nie płaci ZUSu.

    Czy wtedy jest praca na czarno, jeśli nie zgadza się osoba wykonująca pracę z
    tej na umowie?

  • 3. Data: 2003-11-14 17:38:25
    Od: Populares <n...@g...pl>

    sas wrote:

> [...]

    Jakim sposobem ankieta umieszczona w internecie może być materiałem
    badawczym do pracy magisterskiej? Na jakiej uczelni studiujecie i czy
    promotor wie, że zamierzacie korzystać z ankiety internetowej?