  • 1. Data: 2003-11-14 10:37:37
    Temat: [inteligo] formularz wpłaty gotówkowej/przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Możesz już wydrukować formularz wpłaty gotówkowej/przelewu
    Jeśli chcesz ułatwić rozliczenia z Tobą, swoim kontrahentom, dłużnikom
    czy znajomym, udostępniamy możliwość drukowania wypełnionego formularza
    wpłaty gotówkowej/przelewu na Twoje konto.

    więcej:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_formula
    rzwplatydodruku.htm

    moje zastrzeżenia:

    1.
    Pole 'kwota słownie' nie musi być wypełniane tak, jak reszta - to znaczy
    jeden znak w jednym polu. Obecnie trudno tam cokolwiek zmieścić.

    2.
    System defaultowo do pola 'nazwa odbiorcy' wstawia dane właściciela
    rachunku. Wszystko OK, tylko po co tam jest drugie imię - tego nie wiem. W
    efekcie u mnie nie mieści się nazwa miejscowości... I co - za każdym razem
    mam to ręcznie poprawiać ?

    3.
    Powinna być możliwość wydruku z czerwonym podkładem lub bez - można nie mieć
    kolorowej drukarki, a mieć czyste druczki...

    Dobrze gadam? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-11-14 10:41:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 3.
    > Powinna być możliwość wydruku z czerwonym podkładem lub bez - można nie
    mieć
    > kolorowej drukarki, a mieć czyste druczki...

    4.
    Nie wiadomo dlaczego nie jest skreślane pole W - gdy został wybrany przelew,
    ani P, gdy została wybrana wpłata gotówkowa... Przecież to jest też
    konieczne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-14 10:50:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > Pole 'kwota słownie' nie musi być wypełniane tak, jak reszta - to znaczy
    > jeden znak w jednym polu. Obecnie trudno tam cokolwiek zmieścić.

    Heh... Teraz się kapnąłem... Jakby tak trudno było zrobić automat, którzy
    sam wpisuje tam kwotę słownie... Skoro jest podana...

    I zasadniczy błąd - kwota przelewu / wpłaty jest drukowana od prawej
    strony - a powinna zgodnie z zaleceniami KIR SA od lewej...

    Zaraz pójdzie mail do nich...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-14 15:31:27
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Zaraz pójdzie mail do nich...

    ...ale trzeba przyznać, że nabrali tempa we wprowadzaniu tych
    funkcjonalności :)

    pzdr
    Seb

  • 5. Data: 2003-11-14 15:39:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ...ale trzeba przyznać, że nabrali tempa we wprowadzaniu tych
    > funkcjonalności :)

    Taaa... ale moglby bardziej dopracowywać...

    Dodam, że wg KIR jeśli formularz wypełniony jest pismem maszynowym - to w
    jednej linii pól tytułem, zleceniodawca i odbiorca może być po 54 znaki - a
    kratki są dla pisma odręcznego...

    Dlatego logicznym byłoby - że jeśli znaków jest za dużo niż kratek - można
    tekst zagęścić... A nie bezsensownie obcinać...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-14 15:57:54
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Ja nie wypelniam tego i kazdemu, komu daję swoj numer konta, mowie, ze jesli
    bedzie wplacal w oddzialach lub ekspozyturach PKOBP nie musi nic wypisywac,
    podaje tylko numer konta. Dla niego lepiej, bo nie musi wypisywac i dla
    kasjerki, bo nie wklepuje wszystko co jest w formularzu, tylko sie pyta kto
    wplaca.

  • 7. Data: 2003-11-14 16:04:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "iq" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podaje tylko numer konta. Dla niego lepiej, bo nie musi wypisywac i dla
    > kasjerki, bo nie wklepuje wszystko co jest w formularzu, tylko sie pyta

    No tak, ale w agencji nie wpłacisz bez wypełnienia formularza W/P.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-14 17:03:37
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_formula
    rzwplatydodruku.htm

    No nie.... tylko co będa teraz robic klienci czekając w kolejce ? ;DDD

  • 9. Data: 2003-11-14 17:05:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > No nie.... tylko co będa teraz robic klienci czekając w kolejce ? ;DDD

    Czytać poradnik bankowy - taki fajny magazyn PKO BP regionu
    śląsko-opolskiego. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-11-14 19:00:24
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Witek <j...@c...barg.sv> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp31t9$f38$...@n...onet.pl...

    > No nie.... tylko co będa teraz robic klienci czekając w kolejce ? ;DDD

    Ja wczoraj poznałem sympatycznego miłego pana. Było czynne jedno okienko, a
    przed nami jakaś pani, która miała kilka woreczków z miedziakami. Kwoty coś
    koło 50 zł... Czas: koło 45 minut...