  • 1. Data: 2003-11-14 14:27:05
    Temat: Kredyt Bank: złotowe konto oszczędnościowe
    Od: "miecznik" <m...@W...onet.pl>

    Kredyt Bank poleca nowy rachunek oszczędnościowy - Złotowe Konto Oszczędnościowe.

    Oprocentowanie:

    do 999,99 zł 0,00%
    od 1000 zł do 2.999,99 zł 2,20%
    od 3.000 zł do 19.999,99 zł 3,10%
    od 20.000 zł do 49.999,99 zł 3,40%
    od 50.000 zł do 99.9999,99 zł 3,90%
    od 100.000 zł 4,10%

    Rachunek jest prowadzony bezpłatnie, dostęp przez net, bezpłatna karta
    identyfikacyjna VE Kontakt lub Maestro Kontakt (wyzerowane limity na płatności -
    nie można płacić nią w sklepach). Jedna wypłata w miesiącu kalendarzowym za
    darmo, kolejne płatne (7 i 15 PLN).
    Przelewów do obcych banków wykonywać nie można ???
    Kartą wypłacać z sieci bankomatów KB nie można ???

    Szczegółów dokładnie nie znam. Czy ktoś może mi pokazać Tabelę Opłat do tego
    rachunku? Na stronie KB jest tylko zbiorczy TOiP do Ekstrakont i kredytów (nie
    ma w nim ani słowa o koncie oszczędnościowym).
    Lub w miejsce znaków zapytania wpisać wyjaśnienie nurtujących mnie spraw.

  • 2. Data: 2003-11-14 14:34:45
    Temat: Re: Kredyt Bank: złotowe konto oszczędnościowe
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    miecznik <m...@W...onet.pl>:

> [...]

    > do tego rachunku? Na stronie KB jest tylko zbiorczy TOiP do
    > Ekstrakont i kredytów (nie ma w nim ani słowa o koncie

    Mam uczulenie na strony KB ;)

    > Lub w miejsce znaków zapytania wpisać wyjaśnienie nurtujących mnie
    > spraw.
    Ja dopisze znak zapytania: Czy to oprocentowanie jest w ramach progow, czy
    dla calosci depozytow po przekroczeniu progu?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-14 22:11:36
    Temat: Odp: Kredyt Bank: złotowe konto oszczędnościowe
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp2p6m$l8q$...@t...icpnet.pl...
    Ha.... od 5000 do 49999,99 lepsze jest ekonto PRO LUKASa.. ( od 5k bo od tej
    kwoty jest prowadzone gratis) też a-vista....
    3,5%

  • 4. Data: 2003-11-14 22:17:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ha.... od 5000 do 49999,99 lepsze jest ekonto PRO LUKASa.. ( od 5k bo od
    tej
    > kwoty jest prowadzone gratis) też a-vista....
    > 3,5%

    A jeszcze lepszy emax w mbanku - 3,9 od pierwszej złotówki. Najlepszy zaś
    jest VW - 4,25 też od pierwszej złotówki.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-15 12:59:00
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp3kdt$9or$...@i...gazeta.pl...

    > tej
    >
    > A jeszcze lepszy emax w mbanku - 3,9 od pierwszej złotówki. Najlepszy zaś
    > jest VW - 4,25 też od pierwszej złotówki.

    tak. A teraz ogrniczmy ofertę do banków marmurkowych ( np. moi rodzice i
    siostra nie lubią internetowych operacji).
    Co dla takich zostaje?

  • 6. Data: 2003-11-15 21:38:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > tak. A teraz ogrniczmy ofertę do banków marmurkowych ( np. moi rodzice i
    > siostra nie lubią internetowych operacji).
    > Co dla takich zostaje?

    SKOK-i. Są bezkonkurencyjne ;-)))

    --
    Pozdrowienia,