  • 1. Data: 2005-02-02 10:31:46
    Temat: VW is de best
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    Tak twierdziłem. Ale wczoraj upezpieczyłem sie podróżnie w mbanku w 5min,
    dziś dostałem polisę smsem. Tanio i sprawnie.
    Mbank ma zalety.

    ferdzi

  • 2. Data: 2005-02-02 11:02:49
    Temat: Re: VW is de best
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    ferdzi wrote:
    > Tak twierdziłem. Ale wczoraj upezpieczyłem sie podróżnie w mbanku w 5min,
    > dziś dostałem polisę smsem. Tanio i sprawnie.
    > Mbank ma zalety.
    >
    > ferdzi

    Nie ma banku idealnego.
    Grunt to znać poza zaletami (a może nawet przed nimi?) jego wady.
    W końcu "znany diabeł jest lepszy od nieznanego".

    Obserwując zachowania różnych osób odnoszę wrażenie, iż niektórzy (nie
    mówię o Tobie) pałają ślepą miłością do tego czy innego Banku.
    Po pierwsze, to wolę kochać nie ślepo, a po drugie i obiekt westchnień
    wybieram inny. Wolę osobę od instytucji. ;-)

    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-02 19:02:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "ferdzi" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Tak twierdziłem. Ale wczoraj upezpieczyłem sie podróżnie w mbanku w 5min,
    > dziś dostałem polisę smsem. Tanio i sprawnie.
    > Mbank ma zalety.

    Szalik sie zgubil?
    ;-)

    --