  • 1. Data: 2005-02-02 00:01:03
    Temat: Cenzura na Karty On-line.
    Od: "antycenzor" <n...@W...gazeta.pl>

    Na stronie http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1478 wpisalem nastepujacy
    komentarz w odpowiedzi na inny komentarz:

    -------------------
    > W poprzednich postach jest trochę racji ale proszę zauważyć, że inne
    > firmy również w podobny sposób szukają pomysłów a zapłacić są gotowe
    > jedynie za najlepsze mające największą wartość dla firmy. Poza tym

    Nagrody przyznawane w konkursach organizowanych przez inne firmy maja
    nawet kilkadziesiat tysiecy razy wieksza wartosc.

    > nagrody pieniężne dotyczą raczej konkursów z wyższej pułki w których
    > poziom trudności jest nieporównywalnie wyższy. Niewykluczone, że z

    Wrecz przeciwnie, poziom nieraz jest znaczaco nizszy.

    > autorami najlepszych pomysłów eService skontaktuje się indywidualnie i
    > zaproponuje jakąś nagrodę pieniężną. Konkurs jest doskonałym sposobem na
    > wyłowienie tych najlepszych (ważne jest to, że nadejdzie dużo zgłoszeń
    > więc będzie w czym wybierać).

    Zgloszen byloby wicej gdyby nie zalosny poziom nagrod.

    > Ja wygrałem już w kilku konkursach na Kartyonline i jestem zadowolony
    > z tego, że jest ich coraz więcej bo to oznacza, że portal Kartyonline

    To czesciowo tlumaczy Twoj brak obiektywizmu.

    ------------------

    Okazalo sie, ze moj komentarz zostal usuniety!
    Pomyslalem, ze moze nie sposobal sie fakt, ze zacytowalem post jak w e-
    mailu, a moze ze za malo bylo mojego tekstu w porownaniu z cytatem.
    Napisalem wiec jeszcze raz, wiecej i bez cytowania:

    ------------------

    Dziwne, moja odpowiedz juz tu byla, a teraz widze, ze zostala usunieta, a
    wiec jeszcze raz najistotniejsze sprostowania:

    Nie jest prawda, ze poziom pytan jest znacznie trudniejszy przy znacznie
    wyzszych nagrodach (np. dobre samochody), w konkursach organizowanych
    przez inne firmy czesto jest wrecz odwrotnie (to nie znaczy, ze
    pochwalam te zaleznosc odwrotnie proporcjonalna).
    Mzonka jest wiara w to, ze eservice bedzie dodatkowo wynagradzac nagroda
    pieniezna (a wlasciwie niby dlaczego ciagle mowisz o pienieznej, moze
    byc rzeczowa, ale o odpowiednio wysokiej wartosci, nagroda glowna IMHO w
    tego typu konkursie powinien byc co najmniej notebook, a kolejne to np. rozne
    komputerowe urzadzenia peryferyjne).
    Zgloszen byloby wiecej, gdyby nie nagrody o tak zenujacej wartosci jak
    obecnie - ale owszem frajerow, ktorzy sie tanio sprzedadza jak widac nie
    brakuje - z tego wynika, ze niektorzy ludzie nie maja szacunku nawet dla
    samego siebie (wiec jak moga miec dla innych?).
    To ze wygrales w paru konkursach czesciowo usprawiedliwia Twoj brak
    obiektywizmu, ale naprawde nie warto tak soba dawac pomiatac, a na
    filantropie i altruizm nie tu czas i miejsce. Smierc frajerom! ;)

    -------------------

    Komentarz ten byl przez krotki czas tam gdzie trzeba, a teraz okazuje
    sie, ze znowu zostal usuniety. :(

    No comments Panie Wielki Cenzorze. :/

  • 2. Data: 2005-02-09 20:36:48
    Temat: Re: Cenzura na Karty On-line.
    Od: "evnt" <e...@c...org>

    On Wed,
    2 Feb 2005 00:01:03 +0000 (UTC), "antycenzor" <n...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    >-------------------
    >
    >Komentarz ten byl przez krotki czas tam gdzie trzeba, a teraz okazuje

    Moj post zostal skasowny az dwa razy w komentarzu pod najnowszym konkursem:
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1457

    Wpisalem po raz trzeci wraz z dodatkowym postem:

    "Admin juz po raz drugi wykasowal moja
    wypowiedz. Jaki sens ma pozwalanie uzytkownikom na komentowanie artykulow, skoro sie
    je
    wykasowuje kiedy tylko sa niewygodne? Polecam adminowi przeczytac ten artykul:

    http://www.ap.krakow.pl/papers/f_moder.html
    w ktorym napisano m.in.:

    "obowiązuje "święta zasada": moderator nie ma prawa oceniać treści wypowiedzi.
    Pomijając kwestie techniczne, typu nieprawidłowy standard polskich liter, wypowiedzi
    zatrzymuje się właściwie jedynie w dwu wypadkach: gdy nie odpowiadają tematyce grupy
    ("podpadają" pod to m.in. wszelkie spamy) lub gdy zawierają obraźliwe ataki
    personalne na
    innych dyskutantów. Każdą inną wypowiedź moderator ma obowiązek przepuścić.""

    Wysle ponizej skasowany post jeszcze
    raz, mam nadzieje, ze admin zrozumie swoj blad i zostawi tym razem post w spokoju.

    Komentarz po raz 3:
    "a ja nie wchodze, tez "nie mam nic przeciwko biznesowym konkursom,
    wymagajacym troche kreatywnosci i wysilku intelektualnego", ale
    krytykujacy maja racje, zbyt tanio te firmy chca kupic pomysly, jak
    bedziemy im tak na to ciagle pozwalac, to tu nigdy nie pojawia sie
    przyzwoite nagrody. Chyba nikt rozsadny nie liczy na to, ze firmy z
    dobrego serca nagle zaczna po jakims czasie oferowac znacznie
    wartosciowsze nagrody, skoro moga - jak to widac obecnie
    - osiagnac swoj cel znacznie nizszym kosztem - business is business. Nalezy wiec
    ich troche wytresowac i zamierzam to zrobic odmawiajac publicznie udzialu w tym
    konkursie i majac nadzieje, ze inni sie przylacza, wowczas moze w przyszlosci cos sie
    dla tutejszych konkursowiczow zmieni na lepsze, jesli chodzi o wartosc nagrod."

    olecam tez adminowi zastanowienie sie czy "Nos jest dla tabakiery, czy tabakiera dla
    nosa", rzekomo kartyonline jest serwisem niekomercyjnym, hobbystycznym, wiec z
    natury rzeczy przeznaczonym glownie dla uzytkownikow internetu, podobnie jak usenet:

    http://www.ap.krakow.pl/papers/f_admin.html
    http://www.ap.krakow.pl/papers/f_admin2.html
    dlatego takie cenzurowanie ze wzgledu na tresc jest co najmniej nie na miejscu.

    Komentator Wydarzen
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl