  • 21. Data: 2005-06-19 17:44:36
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "kuba" <k...@g...pl> napisał(a):

    > Ja dodalek konto amerykanskie, zobaczymy czy bedzie mozna wyplacic po
    > zweryfikowaniu kredytowki. A gdzie pisza, ze pracuja nad mozliwoscia
    > dodania
    > opcji wyplaty nakonto ?Nie ma sie co łudzić - PLN nie bedzie w walutach
    > obslugujacych przez PayPal.
    >
    > --

    Napisalem do support center i mi odpisali :
    PayPal is continually working with banks around the world, to enable
    withdrawals to local banks from a PayPal account.

  • 22. Data: 2005-06-19 18:14:45
    Od: "miras" <m...@o...pl>

    > Napisalem do support center i mi odpisali :
    > PayPal is continually working with banks around the world, to enable
    > withdrawals to local banks from a PayPal account.

    A co to oznacza w praktyce dla nas?

  • 23. Data: 2005-06-19 19:21:06
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > A co to oznacza w praktyce dla nas?

    Przelew na konta bankowe w Polsce w EURO lub na inne z przewalutowaniem na daną
    walutę. Dla mnie to jedyna funkcja PayPala, jak potrzebna, to transfer na konto
    w Polsce. Łatwiej dla PayPala bylo wydawania kart debetowych MasterCard i kazdy
    by sobie wyplacal w bankomacie -> w wielu panstwach jest tak rozwiazane.

  • 24. Data: 2005-06-19 19:38:34
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "kuba" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > by sobie wyplacal w bankomacie -> w wielu panstwach jest tak rozwiazane.

    A właśnie, można starać się o tę ichnią ATM/Debit Card, czy jest ona
    tylko "US only"?;
    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones

  • 25. Data: 2005-06-19 20:19:27
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > --
    > The moon shane with a fuller red...
    > And the skin stretched pale on your bones

    W USA, nie wiem jak gdzie indziej (nie interesowalem sie), wymagane jest
    prowadzenie konta przez 60 dni, konto Premium lub upgrade do Premium,
    zweryfikowanie konta poprzez dodanie karty kredytowej i konta bankowego. Karta
    jest za darmo i nie ma zadnych oplat zwiazanych z otrzymaniem jej i
    uzytkowaniem. Jedyna oplata to 1$ za wyplate z bankomatu. Aktywuje sie ja na
    stronie PayPala i tam pin ustawia. Można dla kogoś innego (nie musi miec konta
    PayPal) wydać kartę dodatkową. Można otrzymać chashback (do 3% ja mam, ale teraz
    coraz mnie daja dla nowych) w zamian za połączenie konta PayPal z kontem eBay. A
    jeszcze PayPal wystawia virtualny nr karty MasterCard do karty i to rowniez dla
    kont standard...to mogloby tez byc udostepnione.

  • 26. Data: 2005-06-19 20:25:27
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Wyglada na to ze mozna juz zalozyc konto w paypalu i placic za aukcje w USA
    > ( dobre i to na poczatek. :)

    https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-a
    pproved-signup-countries-outside

    > Ktos juz probowal?
    > Jakie karty z Polski akceptuja a jakie nie?
    > pozdr
    > Alexx

    Coś małe zainteresowanie jest tym PayPalem PL :)Tak wszyscy chcieli, a jak
    przyszlo, to lipa :)

  • 27. Data: 2005-06-19 20:30:44
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Alexx napisał:

    > Inteligo policzylo sobie za to 7,13 zł!
    > (4,75 zł za EUR!)

    Multibank liczy 4,013zl za euro przy blokadzie z paypala :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 28. Data: 2005-06-19 20:33:37
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Multibank liczy 4,013zl za euro przy blokadzie z paypala :)
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    A w blokadzie pisze ten 4 cyfrowy kod ?

  • 29. Data: 2005-06-19 20:55:50
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    kuba napisał(a):

    > A w blokadzie pisze ten 4 cyfrowy kod ?

    Nie wiem jak w multi ale w m jest jakiś 8cyfrowy kod przy tej blokadzie
    na 1zł z groszami.

    BTW chyba mało ważna jaki jest przelicznik przy blokadzie. Sam wolę żeby
    był NIECO wyższy od aktualnego kursu, bo wtedy trudniej wejść na debet.
    Ważne żeby przy rozliczeniu kurs był niski.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 30. Data: 2005-06-19 23:14:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > BTW chyba mało ważna jaki jest przelicznik przy blokadzie. Sam wolę żeby
    > był NIECO wyższy od aktualnego kursu, bo wtedy trudniej wejść na debet.
    > Ważne żeby przy rozliczeniu kurs był niski.

    Pamiętajmy, że przy blokowaniu w inteligo nie jest dokonywane
    przeliczenie przez USD. Więc wyliczanie tego kursu ma się nijak do
    rzeczywistości.