  • 1. Data: 2002-01-04 18:07:32
    Temat: VISA BPH
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Z pobytu za oceanem zostala mi jeszcze karta VISA jednego z tamtejszych
    bankow (wypukly debet). Postanowilem wyplacic z niej co nieco z bankomatu
    BPH. Na bankomacie widnial znaczek Visa, wiec wszystko wygladalo OK. Po
    wlozeniu karty pojawil sie napis w stylu: "Nie obslugujemy kart tego typu".
    Szczeka mi opadla. Do tej pory myslalem, ze Visa to Visa i zadych klopotow
    byc nie powinno. Nastepna proba byla przy bankomacie Euronetu. Wszystko
    poszlo ladnie i szybko - zero problemow. Wyglada na to ze zwrot "BPH Visa"
    jest czyms w rodzaju "sprawiedliwosci spolecznej" - jeden czlon neguje
    drugi. Tak jak wole zwykla sprawiedliwosc od tej "spolecznej", tak tez
    znaczki kart na bankomatach BPH moga oznaczac rodzaje kart _nie_
    obslugiwanych. :)

  • 2. Data: 2002-01-04 18:14:21
    Temat: Re: VISA BPH
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "schen"
    > Z pobytu za oceanem zostala mi jeszcze karta VISA jednego z tamtejszych
    > bankow (wypukly debet). Postanowilem wyplacic z niej co nieco z bankomatu

    a zielone na koncie tez ci zostaly ;-))

    > BPH. Na bankomacie widnial znaczek Visa, wiec wszystko wygladalo OK. Po
    > wlozeniu karty pojawil sie napis w stylu: "Nie obslugujemy kart tego
    typu".

    to tak jak w bankomatach ING-BSK nic innego nie dziala - czasem podchodze
    do takiego bankomatu w ramach eksperymentu a on zadnej mojej karty nie lubi
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-04 18:50:40
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    : Użytkownik "schen"
[...]

    Moją VE z Fortisa ING chyba lubi.
    Amehat

  • 4. Data: 2002-01-04 18:58:54
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugi. Tak jak wole zwykla sprawiedliwosc od tej "spolecznej", tak tez
    > znaczki kart na bankomatach BPH moga oznaczac rodzaje kart _nie_

    Znajoma cwiczyla podobnie z karta Maestro jednego z krajowych
    bankow za innym oceanem, w Australii. Bankomat uparl sie
    i karte ignorowal. W banku w Sydney ogladali karte ze
    wszystkich stron i orzekli, ze jest OK. Miejscowy
    bankomat mial jednak inne zdanie. Widac wyraznie wiec,
    ze jest to miedzynarodowa zmowa bankomatow (byc moze
    we wspolpracy z kartami).
    ;-))

  • 5. Data: 2002-01-04 19:44:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Amehat"
    > Moją VE z Fortisa ING chyba lubi.
    > Amehat

    dobra, sprawdzę swoją, ale wątpię żeby poszła
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-04 19:51:55
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Moją VE z Fortisa ING chyba lubi.
    > Amehat

    A udało Ci się z bankomatami InvestBanku lub BOSia?

    TM

  • 7. Data: 2002-01-04 23:48:44
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > to tak jak w bankomatach ING-BSK nic innego nie dziala - czasem podchodze
    > do takiego bankomatu w ramach eksperymentu a on zadnej mojej karty nie
    lubi

    W akcie rozpaczy wyplacilem VE BPH miesiac temu i dal :)

    Co do bankomatow za granica, to bedac z Moskie mniej wiecej co drugi
    bankomat nie chcial dawac :)
    Daly Most Banku i Alfa Banku.

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-01-07 16:20:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "blad" <b...@b...pl> wrote in message news:a14rea$1vk$1@news.tpi.pl...
    > to tak jak w bankomatach ING-BSK nic innego nie dziala - czasem podchodze
    > do takiego bankomatu w ramach eksperymentu a on zadnej mojej karty nie
    lubi

    VE Inteligo i VC Business BZWBK na pewno lubi :-)

    K. Kowalski