  • 1. Data: 2002-01-04 16:10:18
    Temat: [Fortis] tez lubie :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlansie dostalem odpowiedz - w ciagu jednego dnia (wow) :) z Fortisu:
    "(...) Zestawienie podstawowych
    opłat związanych z Pakietami (w dziale "Warto wiedzieć") zaktualizowaliśmy
    2-go stycznia, przepraszamy za wszelkie niedogności wynikające z faktu iż
    nie zamieszczono wcześniejszej zapowiedzi.
    Aktualności z założenia są swego rodzaju "tablicą ogłoszeń", zatem pojawiają
    się tu informacje o zmianach, komunikaty związane z użytkowaniem systemu,
    informacje o promocjach. Szersze informacje na temat oferty i Banku są
    dostępne na stronach WWW. "

    Czy z nowym rokiem wszystki bankom tak sie fajnie poprawilo??? :)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 2. Data: 2002-01-04 16:14:04
    Temat: Re: [Fortis] i tez nie lubie :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za złożenie wniosku o kartę Visa Classic.
    Uprzejmie informujemy, że karta ta jest dostępna tylko dla Posiadaczy
    Pakietów Srebrnych i Złotych.
    O wprowadzeniu karty Visa Classic również dla Posiadaczy e-Pakietu
    niezwłocznie Panią/Pana powiadomimy.
    Z poważaniem
    Zespół Obsługi Infolinii
    ------------------

    No i co ja mam teraz robic? Pol roku minelo....
    No nie pojde przeciez do Pekao... :((((((((((((((((((

    Naprawde poza Pekao nie ma zadnego innego banku w Polsce, ktory daje VC
    chargowa dla studentow???

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 3. Data: 2002-01-04 16:17:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szanowny Panie,
    ^^^^^^^^^
> [...]
    > Pakietów Srebrnych i Złotych.
    > O wprowadzeniu karty Visa Classic również dla Posiadaczy e-Pakietu
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Z poważaniem
    > Zespół Obsługi Infolinii
    > ------------------

    Wlansie zauwazylem, ze nawet system CRM im za dobrze nie dziala ;) pewnie
    kopiuj/wklej ktos zrobil i nie poprawil ;)

    --

    --------
    Duch socjalizmu znaczy coś więcej niż słowa, coś więcej niż litera prawa.

  • 4. Data: 2002-01-05 11:40:34
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > No i co ja mam teraz robic? Pol roku minelo....
    > No nie pojde przeciez do Pekao... :((((((((((((((((((
    Multi daje obciążeniową VC na podstawie wyciągu z innego banku
    (jeśli są tam wpływy >1k ;-)), więc jeśli zależy Ci na tym, żeby to była
    karta wypukła (ale niestety nie kredytowa) to może tam???

    marcin

  • 5. Data: 2002-01-05 12:14:52
    Od: "neex" <n...@k...wytnijtochip.pl>

    > Naprawde poza Pekao nie ma zadnego innego banku w Polsce, ktory daje VC
    > chargowa dla studentow???

    A cos sie tak uparl na chargowa? Debetowej nie chce? :)

    Pzdr
    --
    neex
    http://e-mopi.com

  • 6. Data: 2002-01-05 12:40:26
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > No nie pojde przeciez do Pekao... :((((((((((((((((((
    >
    > Naprawde poza Pekao nie ma zadnego innego banku w Polsce, ktory daje VC

    ja dostałem w 01/1999 od BPH EC/MC charge do mojego własnego konta ror-u a
    byłem wtedy licealistą (18,5 roku)

    *pozdrawiam
    m...@e...pl

  • 7. Data: 2002-01-05 13:15:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A cos sie tak uparl na chargowa? Debetowej nie chce? :)

    Debetowa juz mam - ale w BZWBK - a nie traktuje tego konta jako glowne -
    tylko jako rozliczeniowe z kumplem, do wplacania pieniazkow bo blisko
    oddzial.
    A chargowa - czy mam czy nie mam na koncie kase - zawsze autoryzuje....
    Ot i tylko dlatego :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 8. Data: 2002-01-05 14:46:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Jan 2002 13:40:26 +0100, <e...@p...onet.pl> wrote:

    >ja dostałem w 01/1999 od BPH EC/MC charge do mojego własnego konta ror-u a
    >byłem wtedy licealistą (18,5 roku)

    Long, Long ago ;-)
    Teraz do syudenckego wogole w BPH EC/MC nie wydaja. A do nie
    studenckich tez moga chciec zaswiadczenia o zarobkach.
    Co do odwiecznego problmu AMRY ;) jeszcze raz dosylam do LG.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-01-05 15:00:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 12:40:34 +0100, "maryan" <m...@b...pl> wrote:

    >Multi daje obciążeniową VC [...]

    DEBETOWA.

  • 10. Data: 2002-01-05 15:04:28
    Od: "neex" <n...@k...wytnijtochip.pl>

    Użytkownik "maryan" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Multi daje obciążeniową VC na podstawie wyciągu z innego banku
    > (jeśli są tam wpływy >1k ;-)), więc jeśli zależy Ci na tym, żeby to była
    > karta wypukła (ale niestety nie kredytowa) to może tam???

    Ta wypukla w Multi to jest debetowa.

    Pzdr
    --
    neex