    From: "jo44" <j...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA BPH
    Date: Fri, 4 Jan 2002 19:58:54 +0100

    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a14q9g$k6r$1@news.tpi.pl...
    > Z pobytu za oceanem zostala mi jeszcze karta VISA jednego z tamtejszych
    > bankow (wypukly debet). Postanowilem wyplacic z niej co nieco z bankomatu
    > BPH. Na bankomacie widnial znaczek Visa, wiec wszystko wygladalo OK. Po
    > wlozeniu karty pojawil sie napis w stylu: "Nie obslugujemy kart tego
    typu".
    > Szczeka mi opadla. Do tej pory myslalem, ze Visa to Visa i zadych klopotow
    > byc nie powinno. Nastepna proba byla przy bankomacie Euronetu. Wszystko
    > poszlo ladnie i szybko - zero problemow. Wyglada na to ze zwrot "BPH Visa"
> [...]
    Znajoma cwiczyla podobnie z karta Maestro jednego z krajowych
    bankow za innym oceanem, w Australii. Bankomat uparl sie
    i karte ignorowal. W banku w Sydney ogladali karte ze
    wszystkich stron i orzekli, ze jest OK. Miejscowy
    bankomat mial jednak inne zdanie. Widac wyraznie wiec,
    ze jest to miedzynarodowa zmowa bankomatow (byc moze
    we wspolpracy z kartami).
    ;-))