  • 1. Data: 2002-01-04 17:31:53
    Temat: Re: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik "MAGISTER" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:a14o65$s2u$2@news.tpi.pl...
    > witam
    > mam pytanie w jakim banku nie wymagaja do "wyrobienia" karty kredytowej
    VISA
    > stalych wplywow z tytulu pracy,Zus itd..-=tzn z stalego udokumentowanego
    > zrodla.

    Kredytowa odpada.
    Pozostaje albo wypukla debetowa - ktora daje np BZWBK czy Mutlibank albo
    jesli chargowa to najlepiej w twoim wypadku Pekao SA - i ich Chell jest juz
    bardzo fajny :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-04 17:32:28
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "MAGISTER"
    > mam pytanie w jakim banku nie wymagaja do "wyrobienia" karty kredytowej
    VISA
    > stalych wplywow z tytulu pracy,Zus itd..-=tzn z stalego udokumentowanego
    > zrodla.

    Chcesz kartę wypukła czy koniecznie kredytową - to jest różnica bo
    kredytowych w polsce wydawanych jest raptem kilka. poczytaj sobie np na
    www.karty.pl

    > czy jest jakas inna mozliwosc uzyskania czegos wypuklego? suma kredytowa
    nie
    > musie byc duza, zalezy mi na placeniu za granica

    jesli to ma byc wypukla Visa bez udokumentowanych zarobkow to jest jeszcze
    pytanie - czasem chca zeby udokumentowac jedynie zatrudnienie na czas
    nieokreslony a posiadanie ROR-a i stale wplaty dowolknymi przelewami
    zalatwiaja reszte i po 3 miesiacach masz karte.

    W BPH wypelnilem wniosek o VC (wypukła debetowa - dziala w ramach salda
    ktore posiadasz, o ile juz jest musi sie autoryzowac) pierwszego dnia a
    dostalem ja po pierwszym wplywie - i bylo to bez dodatkowych papierkow z
    pracy.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-04 17:46:29
    Temat: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    witam
    mam pytanie w jakim banku nie wymagaja do "wyrobienia" karty kredytowej VISA
    stalych wplywow z tytulu pracy,Zus itd..-=tzn z stalego udokumentowanego
    zrodla.
    ja mam wplywy miesiecznie na konto dosc wysokie...
    na tyle ze nie bylo problemu z przyznaniem debetu bez takich wlasnie
    udokumentowanych miesiecznych stalych wplat.
    czy jest jakas inna mozliwosc uzyskania czegos wypuklego? suma kredytowa nie
    musie byc duza, zalezy mi na placeniu za granica i
    bezproblemowych zakupach w przypadku braku terminala elektr lub jego
    "niemoziwosci zrealizowania tranzakcji"-czasami to jest zenujace.
    pozdrawiam serdecznie marcin

  • 4. Data: 2002-01-04 18:51:48
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

[...]

    Pekao Shella na razie nie wydają.
    Amehat

  • 5. Data: 2002-01-04 19:02:19
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    > Kredytowa odpada.
    > Pozostaje albo wypukła debetowa - która daje np BZWBK czy Mutlibank albo
    > jesli chargowa to najlepiej w twoim wypadku Pekao SA - i ich Chell jest
    juz
    > bardzo fajny :)

    To nie prawda. BZWBK wydaje kartę KREDYTOWĄ (wypukła, jak to kredytowa) na
    podstawie historii rachunku z RORu w jakimkolwiek banku (mogą być wyciągi z
    ostatnich - nie pamiętam - 3 albo 6-ciu miesięcy). Istotne tylko dla
    określenia limitu.

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 6. Data: 2002-01-04 19:07:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > podstawie historii rachunku z RORu w jakimkolwiek banku (mogą być wyciągi
    > ostatnich - nie pamiętam - 3 albo 6-ciu miesięcy). Istotne tylko dla

    A jak jestem ich klientem i dodatkowo dam historie z glownego konta ;)
    No i nie mam zaswiadczeni o stala prace...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-04 19:45:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com>
    > VISA
    > Kredytowa odpada.

    A ta z Lukasa? W regulaminie piszą, że po trzech miesiącach posiadania
    konta u nich mogą zrezygnować z takich papierków. Ale już nie ma nic o
    tym, od czego to zależy.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2002-01-04 20:34:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ta z Lukasa? W regulaminie piszą, że po trzech miesiącach posiadania
    > konta u nich mogą zrezygnować z takich papierków. Ale już nie ma nic o
    > tym, od czego to zależy.

    Odpada - ponic jednak potrzebuja - przynajmniej tak na infolini mowili...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 9. Data: 2002-01-04 21:16:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podstawie historii rachunku z RORu w jakimkolwiek banku (mogą być wyciągi
    > ostatnich - nie pamiętam - 3 albo 6-ciu miesięcy). Istotne tylko dla

    ale trzeba miec stale zatrudnienie - zalatwialem tam mamie - hihihi nie
    zapomne miny faceta ktory przyjmowal wniosek - rubryczki - mieszkanie,
    samochod zostaly puste (bo po cholewke bank ma wiedziec co kto ma :-)))
    facet z tekstem - ale wie pan ze wplynie to na wielkosc kredytu - ja mowie
    ze wiem - on oczka jak spodki - a moze jednak pan powie - ja ze nie :-))) Na
    dodatek mama miala linie debetowa u nich w ROR na 40k ani razu nie
    wykorzystana na to facecik ze kiepsko moze byc z przyznaniem kredytu - chyba
    pomyslal ze jestem lekko nienormalny :-))) No ale koniec koncow bez durnych
    rubryczek dali kredyt o jaka wnioskowalismy - ich plus - no ale przy
    obsludze panienek w CK to drugi raz bym tam sie nie staral o karte. Niestety
    szukam czegos wciaz bez stalych wplywow bo karta pelnomocnoka ma swoje wady
    :-))) - wspolne zestwienie :-))) no i nie moja kasa :(

    A co do chargowej Zubra i Shella - byla by nieglupia no tylko 90 zl.... - tu
    troche przegieli
    --
    JaKi

    > Pozdrawiam,

    tez pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-01-04 21:30:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    wady
    > :-))) - wspolne zestwienie :-))) no i nie moja kasa :(

    Ci dobrze, moi starzy za diabla by sie nie zgodzili na nic - nawet nie
    probuje ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer