  • 11. Data: 2002-04-17 15:52:45
    Temat: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Szymon wrote:

    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesli rano wyplacam 10.000, to czy przez caly
    > dzien mi nie wolno nic wplacic?

    pewnie ze wolno, ale bankowi wolno tez wypowiedziec umowe tak samo jak i
    Tobie

  • 12. Data: 2002-04-17 16:07:05
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > pewnie ze wolno, ale bankowi wolno tez wypowiedziec umowe tak samo jak i
    > Tobie

    Bez podania przyczyn? Wiesz... wydaje mi sie, ze taki klient co to ma wplyw
    np. 200.000zl miesiecznie to jest VIP. Zauwaz, ze niektore banki nie
    zwracaja uwagi na wyplaty, a wlasnie na wplaty (Multi, Pekao). Nie do konca
    jestem przekonany, czy z takimi klientami sie rozwiazuje umowy ot tak sobie.
    Rzeklbym, ze wrecz przeciwnie.

    pzdr
    P.S.
    Aby miec 200.000zl wplywu musialbym "raptem" miec zaangazowanych 7.000zl
    dziennie (wplata/wyplata).

  • 13. Data: 2002-04-17 21:06:53
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Szymon wrote:

    > Bez podania przyczyn?

    przeczytaj moze regulamin ktory zaakceptowales podpisujac umowe, nie
    bede go przepisywal

    > Wiesz... wydaje mi sie, ze taki klient co to ma wplyw
    > np. 200.000zl miesiecznie to jest VIP.

    Vip to taki klient ktory ma te 200.000 a nie biega z paroma tysiacami od
    bankomatu do kasy

> [...]
    > jestem przekonany, czy z takimi klientami sie rozwiazuje umowy ot tak sobie.

    to zycze powodzenia w sztucznym nabijaniu salda do 200.000, pochwal sie
    na grupie kiedy
    dostaniesz wypowiedzenie

  • 14. Data: 2002-04-17 21:20:48
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Vip to taki klient ktory ma te 200.000 a nie biega z paroma tysiacami od
    > bankomatu do kasy

    Ale nie zaprzeczysz, iz np. Pekao czy Multi rozpatruja WPLYWY na konto z
    ostatnich 3 miesiecy przy wydawaniu kart.

    > to zycze powodzenia w sztucznym nabijaniu salda do 200.000, pochwal sie
    > na grupie kiedy
    > dostaniesz wypowiedzenie

    Nie zamierzam tego robic. Sytuacja jest teoretyczna. A moze sam tak robiles
    i dostales wypowiedzenie? Bo mnie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo i w dobie
    walki o klienta - ba, placenia za niego - nie wydaje mi sie, by to bylo tak
    proste jak starasz sie to rysowac.

    Kiedys rzeczywiscie w Pekao SA sporo wplacalem i wyplacalem, z innych
    powodow niz oprocentowanie. Nawet nie wiem czy tam blokuja srodki i
    oprocentowuja je. Niemniej gdy wystapilem o karte charge to zadowolilby mnie
    limit 1000zl, ale pani w okienku powiedziala, ze to bank ustala na podstawie
    wplywow, wiec machnalem reka i powiedzialem by dawali co tam chca. Wiec
    ustalili mi na 2500,- bez mrugniecia okiem. Kredyt dostalem 5000 - to juz
    gorzej, bo 1% bodaj musialem zaplacic za jego przyznanie.

    pzdr

  • 15. Data: 2002-04-18 06:30:20
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > pzdr
    > P.S.
    > Aby miec 200.000zl wplywu musialbym "raptem" miec zaangazowanych 7.000zl

    no a Bank zarejestrował by tego typu operacje jako operacje podejrzane (pranie
    brudnych pieniędzy)

    poczytaj sobie: http://www.mf.gov.pl/giif/doc/publikacje_ziowppp.zip
    a zwłaszcza punkt (rozdział, akapit) zatytułowany: "Typowanie transakcji
    podejrzanych w bankach w latach 1992-2000". W bardzo czytelny sposób jest tam
    opisany Twój sposób :)))))

    kpjm

  • 16. Data: 2002-04-18 09:16:48
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    konca
    > jestem przekonany, czy z takimi klientami sie rozwiazuje umowy ot tak

    przyczyna jest prosta - dzialanie na szkode banku. I to bez problemu mozna
    udowodnic i na tej podstawie wypowiedziec umowe. Ale czy warto meczyc sie
    przez pol godziny dziennie zeby zarobic za to 3zl ?

    D.

  • 17. Data: 2002-04-18 10:05:38
    Od: "Rafal Smyka" <r...@i...com.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    > Sam zaluje, ze nie zaplacilem karta Inteligo za samochod :-)) 42.000zl - 5
    > dni... hmmm... 34,52zl :-)

    Trzeba go było kupić rok później ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 18. Data: 2002-04-18 10:34:01
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przyczyna jest prosta - dzialanie na szkode banku. I to bez problemu mozna
    > udowodnic i na tej podstawie wypowiedziec umowe. Ale czy warto meczyc sie
    > przez pol godziny dziennie zeby zarobic za to 3zl ?

    Od poczatku twierdzilem, ze to przyklad teoretyczny. Jednakze zakladajac
    konta na powiedzmy 5 osob, w 3 roznych bankach, dla kazdego z nich nie
    bedzie to -5000 i +5000 kazdego dnia. Nadal twierdze, ze polapanie sie w
    tym, nie bedzie takie proste. A co do 3zl to wszystko zalezy od tego jakimi
    pieniazkami ktos dysponuje. Jesli bowiem baaaardzo duzymi...

    pzdr

  • 19. Data: 2002-04-18 10:41:05
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > podejrzanych w bankach w latach 1992-2000". W bardzo czytelny sposób jest

    Wez pod uwage jedno.. Jesli dzis wybieram 5000 i wplacam tyle samo x30 dni w
    miesiacu to masz racje. Ale jesli wybieram 5000 w banku X, w banku Y wplacam
    1500, w Z 1500, w A 2000, potem inaczej to musialoby nastapic jakies
    porozumienie 5 bankow, by sie zorientowali, ze to te same pieniazki.

    pzdr

  • 20. Data: 2002-04-18 11:06:00
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Szymon wrote:

> [...]
    > tym, nie bedzie takie proste. A co do 3zl to wszystko zalezy od tego jakimi
    > pieniazkami ktos dysponuje. Jesli bowiem baaaardzo duzymi...

    co ci dadza duze pieniadze skoro jestes ograniczony limitem wyplaty w
    bankomacie?