  • 21. Data: 2002-04-18 11:26:46
    Temat: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3CBEA898.D8E1308B@interia.pl...
    > co ci dadza duze pieniadze skoro jestes ograniczony limitem wyplaty w
    > bankomacie?

    Fakt, w LG to 5000zl. Ale przeciez jesli zaloze 10 kont na rozne nazwiska
    (chocby rodziny) to juz mam 50.000zl dziennie. Do tego to samo z Lukasem i
    jest 20.000zl (on ma 2000 limit). Pewnie jeszcze udaloby sie znalezc ze 2-3
    banki i sprawa moze pojsc w setki tys. Zauwaz tez, ze do konta moge wziac i
    4 karty (platne, ale nieduzo).

    pzdr

  • 22. Data: 2002-04-18 14:21:01
    Od: "Rafal Smyka" <r...@i...com.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
> [...]
    2-3
    > banki i sprawa moze pojsc w setki tys. Zauwaz tez, ze do konta moge wziac

    Tak jest. I biegaj potem z walizka pieniedzy po miescie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 23. Data: 2002-04-18 15:11:20
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > banki i sprawa moze pojsc w setki tys. Zauwaz tez, ze do konta moge wziac i

    no dobra pośmiałem się już a teraz na poważnie: słyszałeś o wielce tajemniczych
    pojęciach jak:
    data księgowania i data waluty?
    a może pojęcie "korekta odsetek" nie jest ci obce?

    kpjm

  • 24. Data: 2002-04-18 17:46:15
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > pojęciach jak:
    > data księgowania i data waluty?
    > a może pojęcie "korekta odsetek" nie jest ci obce?

    Takich pozycji nie odnotowalem np. w Lukasie o ktorym mowa. Jest tylko bodaj
    data ksiegowania i juz. Inne nie wystepuja (w przeciwienstwie do mBanku).

    pzdr

  • 25. Data: 2002-04-19 09:33:24
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Wez pod uwage jedno.. Jesli dzis wybieram 5000 i wplacam tyle samo x30 dni
    > miesiacu to masz racje. Ale jesli wybieram 5000 w banku X, w banku Y
    wplacam
    > 1500, w Z 1500, w A 2000, potem inaczej to musialoby nastapic jakies
    > porozumienie 5 bankow, by sie zorientowali, ze to te same pieniazki.

    A po jakim czasie by ci się znudziło ???
    Bo mnie po 1 dniu:-)

  • 26. Data: 2002-04-19 09:35:41
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > pieniazkami ktos dysponuje. Jesli bowiem baaaardzo duzymi...

    Ten co dysponuje dużymi, rzadko do banku nosi dużą gotówkę, chyba, że jest
    nieświadomy konsekwencji

    Ten co dysponuje baaaardzo dużymi w ogóle do banku nie chodzi