  • 1. Data: 2002-04-17 10:24:07
    Temat: KK w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Z chata bankierowego
    Ponoc w Multibanku maja byc karty kredytowe :)
    Przynajmniej tak twierdzi
    Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej
    BRE Banku S.A. (MultiBank) - pan Bartosz Brzozowski

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-17 12:14:38
    Temat: Re: KK w Multibanku
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    jest gdzies zapis tego chata?

  • 3. Data: 2002-04-17 14:22:41
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >Przynajmniej tak twierdzi
    >Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej
    >BRE Banku S.A. (MultiBank) - pan Bartosz Brzozowski

    A gdzie mozna przeczytac zapis tego czata? Szukałem na bankierze, ale coś nie
    moge znalezc. A ta karta to ma być Visa czy MC?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-04-17 15:17:38
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Czas najwyższy, tak w ogóle.
    No, bo to właściwie wstyd, żeby taka firma jak Multi nie miała karty
    kredytowej (czy w ogóle kart dwóch RÓŻNYCH systemów) i jakiejś oferty VIP-
    owskiej.

  • 5. Data: 2002-04-17 22:45:45
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Przynajmniej tak twierdzi
    > Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej
    > BRE Banku S.A. (MultiBank) - pan Bartosz Brzozowski

    w 5 kwartale przyszlego stulecia?

    ;)

    -adrian

  • 6. Data: 2002-04-18 10:29:01
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Hehehe. Zobacz na tempo w jakim ten bank wprowadza nowe produkty
    (wszystko przez net i telefon, karty, linia kredytowa, kredyty,
    kredyty hipoteczne, zdaje sie ze jest albo bedzie rachunek dla malych
    firm i przelewy na ZUS, jak AMRA napisal niedlugo karta kredytowa o
    czym sam tez slyszalem, zdaje sie ze niedlugo waluty).

    I teraz powiedz kto jeszcze robi to w podobnym tempie. (KB dwa lata
    robi internet, Citek dopiero teraz wypuszcza MC, o MC Slaskiego
    slychac jakos od pol roku i ani widu)

    Przeciez w takim banku nie pracuje milion osob. Do wszystkiego trzeba
    dopracowac i przetestowac system i procedury. Troche trwaja szkolenia
    - przeciez ci ludzie sie nie rozdwoja.

    Szymon

  • 7. Data: 2002-04-18 13:01:28
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > czym sam tez slyszalem, zdaje sie ze niedlugo waluty).

    gdzie slyszales lub kiedy te waluty (moze byc z duzym bledem)?

  • 8. Data: 2002-04-18 14:53:01
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > gdzie slyszales lub kiedy te waluty (moze byc z duzym bledem)?

    Pytalo o to u nich niedawno i dowiedzialem sie, ze "wkrotce"
    (CUF Poznan).

  • 9. Data: 2002-04-18 15:39:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Pytalo o to u nich niedawno i dowiedzialem sie, ze "wkrotce"
    > (CUF Poznan).

    Podobno okolice czerwca br. :-)))

  • 10. Data: 2002-04-19 18:31:54
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Hehehe. Zobacz na tempo w jakim ten bank wprowadza nowe produkty

    Bardzo szybko wprowadza, przyznaję i jestem pełen podziwu

    >(wszystko przez net i telefon, karty, linia kredytowa, kredyty,
    >kredyty hipoteczne, zdaje sie ze jest albo bedzie rachunek dla malych
    >firm

    Jest rachunek dla małych firm. Business Class, jeśli o to Ci chodzi.

    i przelewy na ZUS, jak AMRA napisal niedlugo karta kredytowa o
    >czym sam tez slyszalem,

    No właśnie tej karty nie moge sie doczekać, tak naprawde zależy mi zwłaszcza,
    żeby to było MC, bo na razie brakuje mi tylko tego, że mam do dyspozycji
    jedynie karty jednego systemu.

> [...]
    >
    >Przeciez w takim banku nie pracuje milion osob. Do wszystkiego trzeba
    >dopracowac i przetestowac system i procedury. Troche trwaja szkolenia

    Ja to rozumiem. Ale (od razu zaznaczam, że nie znam sie na bankowości, mam z
    nia tyle wspólnego, że miałem konta w kilku bankach) moim zdaniem nie ma
    problemu, żeby mieć nie tylko Vise, ale i MC. Tak? Zaznaczam jeszcze raz: nie
    znam sie, ale tak sobie to wyobrażam, przecież WBK chyba od razu miał oba
    systemy.
    Pozdrawiam