  • 1. Data: 2004-01-12 19:50:32
    Temat: VE do placenia w Internecie
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Czy poza VE Inteligo taka istnieje w Polsce?
    Ktos chyba niedawno sie chwalil, ze ma taka z innego banku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 2. Data: 2004-01-12 19:51:50
    Temat: Re: VE do placenia w Internecie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-12 20:50, Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Czy poza VE Inteligo taka istnieje w Polsce?
    > Ktos chyba niedawno sie chwalil, ze ma taka z innego banku.

    Fortis?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-01-12 19:57:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy poza VE Inteligo taka istnieje w Polsce?

    Owszem i to nie jedna.

    > Ktos chyba niedawno sie chwalil, ze ma taka z innego banku.

    VE DB - debetowa
    VE Fortis - debetowa
    VE Interia BPHPBK - kredytowa

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-01-12 22:14:56
    Od: "MŁG" <m...@p...gazeta.pl>

    Czekaj czekaj Glenn, co ja slysze? Mowisz ze w Deutsche Banku Visa Electron
    mozna placic w internecie??? Zalozylem tam konto i porzadnie sie napocilem,
    zeby mi jak najszybciej dali Classica, wlasnie glownie z powodu Internetu.
    Prosze, potwierdz to jeszcze raz, bo ja znikad takiej informacji nie mialem
    nigdy.

    Pozdro!

    MŁG

  • 5. Data: 2004-01-13 05:26:56
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Prosze, potwierdz to jeszcze raz, bo ja znikad takiej informacji nie mialem

    Potwierdzam. Dzialaja w necie DB VE oraz Fortisu VE oraz inteligo ve.

  • 6. Data: 2004-01-13 12:42:53
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2004 20:50:32 +0100, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    >Czy poza VE Inteligo taka istnieje w Polsce?
    >Ktos chyba niedawno sie chwalil, ze ma taka z innego banku.

    mBank ma specjalne VE tylko do internetu, ale w odroznieniu
    od VE do eKonta - platne.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 7. Data: 2004-01-13 14:15:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > mBank ma specjalne VE tylko do internetu,

    To nie są VE.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-13 14:16:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czekaj czekaj Glenn, co ja slysze? Mowisz ze w Deutsche Banku Visa
    Electron
    > mozna placic w internecie???

    Tak.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-01-13 15:45:29
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To nie są VE.

    Otóż to.
    to nie są VE tylko VV:)) Visa Virtual, tak to przynajmniej sie nazywa w Visa
    International

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 10. Data: 2004-01-13 16:44:54
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl>

    oficjalnie z polskich ve jedynie debetową Inteligo i kredytową BPH-Interia
    można
    płacić w necie, natomiast nieoficjalnie możesz zapłacić ve DB, Fortis Banku
    na dzień dzisiejszy to tyle, kiedyś było więcej ale już poblokowane.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net